Satt precis och funderade på om jag ville testa något annat band på min. Gillade det blåa du har.Testar lite band på nykomlingen
![]()
![]()
![]()
![]()
Vilken slutsats kom du fram till?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Satt precis och funderade på om jag ville testa något annat band på min. Gillade det blåa du har.Testar lite band på nykomlingen
![]()
![]()
![]()
![]()
Det blev det blåaSatt precis och funderade på om jag ville testa något annat band på min. Gillade det blåa du har.
Vilken slutsats kom du fram till?
Alltså den är ju odrägligt snygg den därKör samma idag igen och förmodligen ett bra tag framöver.
Andra gången med Serica 5303 nu och även samma exemplar igen så det är lite extra kul.
Kanske har man lärt sig något......men förmodligen inte
.
![]()
Den är otrolig denÄndra datum var jag för lat för ikväll.
![]()
Sugen som attan på att testa en SM, GMT-funktion vore skoj, men annat oxådra ett PM om du har något skojigt!
Eller hur! Det låter otroligt. Men dessvärre helt sant, har helt missat att testa SMInte kan väl en svårt flipparsjuk mikrobroder som du ha undgått en SM?känns som att de flesta här inne haft en!
De kostar ju inte asmycket, så om du får ett infall och vill beställa nytt har jag bara positiva erfarenheter från Aliexpress. Minsta strul med kvalitén har jag fått pengarna tillbaka på ett kick.Eller hur! Det låter otroligt. Men dessvärre helt sant, har helt missat att testa SM![]()
Tack. En Navis Aquantis. Köpt på k/s.
Håller med, d.v.s. att Ali är riktigt bra, men SM har en butik/agent/åf baserad i Tyskland. Har ej jämfört priser m.m. men det är troligen snabbare leverans (på det de har i lager).De kostar ju inte asmycket, så om du får ett infall och vill beställa nytt har jag bara positiva erfarenheter från Aliexpress. Minsta strul med kvalitén har jag fått pengarna tillbaka på ett kick.
Jisses
L'Avvocato applåderar garanterat i sin himmel och då iförd grova kängor till en skräddarsydd kostym.Squale Agnelli style
![]()
Gjorde en jämförelse när jag köpte min SM. Drygt 3-400kr billigare att köpa från officiella SM. I det fall man åker på tull och moms.
Håller med, d.v.s. att Ali är riktigt bra, men SM har en butik/agent/åf baserad i Tyskland. Har ej jämfört priser m.m. men det är troligen snabbare leverans (på det de har i lager).
SAN MARTIN watches Europe - Official Authorized Store
EU warehouse delivery from Germany. No import duties. Free shipping to 27 countries. 1 month returns. High Quality San Martin watches.san-martin.eu
Otroligt ball bild!Fick bli denna idag igen, svårt att välja något annat för tillfället.
![]()