• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

BjornAgain

Panerai
2-Faktor
Den här borde väl platsa i tråden, hopplockade delar, brons 36mm
”field watch”-beater för vandring typ, skruvad krona, 2824
IMG_6330.jpeg
Riktigt snygg och stilren. Många bonuspoäng för en ovanlig kombination! Känns som något som skulle kunna lanseras kommersiellt, vilket inte precis är fallet för alla moddar.
 

M26

Rolex
2-Faktor
Blev sjuttio bast igår. Lite trött idag. Känns att man inte är sextionio längre.😂
Tjugofyra timmars enhandare för illusionen att tiden går långsammare samt i ett för en gammal sengångare hanterbart tempo.
1000012707.jpg
Stort grattis i efterskott 🎉🥳

Bronsdag då är det svårt att välja

1000022514.jpg


Får bli Addiesdive med rejäl solbränna till en början

1000022515.jpg
 

Smooth Operator

Rolex
2-Faktor
Ha den äran i efterskott @Smooth Operator 🥳

Obligatorisk klock och inlagd gurka-bild!
OgDP2TF.jpg


(Satan vad jag saknar en Pepsi, nån som har en till salu?)
Tack. 🙏
Och tack för att du startade den här tråden där man kan spendera en stor del av sin sedan länge flydda ungdom. Underbar tråd med fantastiska människor och deras härliga armbandsur. 👏
 

Meridius

Panerai
2-Faktor
Har länge suktat efter en Oris Aquis, så tänkte be panelen om input. Jag vill ha föregångaren till de senaste cal400 modellerna då färgerna tilltalar mig mer. Men jag kan inte bestämma om 43,5 eller 41,5 är rätt väg att gå. Har sett en 39 live och den var pytteliten, samt provat en 43,5 som jag vill minnas upplevdes behaglig trots storlek. Men aldrig pillat på mellansyskonet. Visst har vi någon i tråden med erfarenhet? @Rizzie @Smooth Operator
 
Topp