Oh! Den där har jag inte sett förut, nyförvärv? Oavsett ser jag fram emot att se mer av denKlockbyte. Det är ju en dag imorgon också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oh! Den där har jag inte sett förut, nyförvärv? Oavsett ser jag fram emot att se mer av denKlockbyte. Det är ju en dag imorgon också.
Jodå det är alldeles riktigt ett nytillskott efter en bytesaffär med den gode och pålitlige @Smooth Operator.Oh! Den där har jag inte sett förut, nyförvärv? Oavsett ser jag fram emot att se mer av den
God morgon och god fredag. Man får kaffe.
Vilka klockorTvå stadiga pjäser detta.
Marinenastern är en drömTvå stadiga pjäser detta.
SBDX001Vilka klockor
Är det en SBDX001 eller 017?
Gummit ser väldigt trevligt ut. Bekvämt?Fortsatt positiv till denna fortfarande svårt att få en bra bild dock
Det där är en ruskigt snygg klocka! Lite dyr dock..God morgon
Ja, den är mycket fin!Det där är en ruskigt snygg klocka! Lite dyr dock..
Det måste jag ändå säga. Mjukt/följsamt och luktar inte vanilj. Finns även i olika storlekar så man slipper flärpen.Gummit ser väldigt trevligt ut. Bekvämt?
Kan inte annat bara säga wow! Norrbaggarna och Micromilspec levererar. Kikat in detta märke ett tag men med denna blåste dom mig av stolen. 42mm blästrad titan boett och GMT Kronograf verket La Joux-Perret L121. Prislapp på runt 36 tusen dock, men anser ändå att man får mycket klocka för den slanten.
Riktigt cool! Hade fått vara lite tunnare kanske. Definitivt en av de coolare kronograferna att komma ur ett microbrand på en stund! Pluspoäng för ursprungslandet också.Kan inte annat bara säga wow! Norrbaggarna och Micromilspec levererar. Kikat in detta märke ett tag men med denna blåste dom mig av stolen. 42mm blästrad titan boett och GMT Kronograf verket La Joux-Perret L121. Prislapp på runt 36 tusen dock, men anser ändå att man får mycket klocka för den slanten.
Bra grabbar skall ha bra armbandsur och bra armbandsur skall ha bra ägare som såväl uppskattar samt bär dem med såväl glädje som stolthet.
Jag är på intet sätt fatalist, men ändå kändes det nästan ödesbestämt att @Smooth Operator sköna gröna skulle hamna hos mig. Är det rätt så är det lätt som en vis person en gång sade.
Från en helsingborgspåg till en annan!