Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt komboGott att sitta och avnjuta en varm kopp kaffe på lördagsmorgonen med lite skön musik i bakgrunden. Ibland har man det bra
![]()
Det har den absolut fått. Den passar utmärkt nu så här i hösttider. Tavlan är ju grymt fin och läsbarheten är den bästa som jag har sett på en spb.Snyggt komboverka ändå som den lyckats få lite tid på handleden?
![]()
Riktigt fin kombo! Vilken ref är det?Gott att sitta och avnjuta en varm kopp kaffe på lördagsmorgonen med lite skön musik i bakgrunden. Ibland har man det bra
![]()
Spb147 heter denRiktigt fin kombo! Vilken ref är det?
Tack.Fin klocka
Quartz?
Tack @Nilas för gårdagens tillskott. Lite schweiziskt, tyskt och japanskt. Tycker dessa tre kompletterar varandra bra.
![]()
Spb147Vad heter modellen?
San Martin önskar trevlig helg
![]()
Lite halloween feeling.
![]()
![]()
Handledsskott tack! Jag är själv rätt sugen på den där men är tveksam till storleken så jag är väldigt nyfiken på hur den sitter.Nytt in. Bulova super seville
![]()
![]()
Handledsskott tack! Jag är själv rätt sugen på den där men är tveksam till storleken så jag är väldigt nyfiken på hur den sitter.
Tackar ödmjukast. Tycker den ser ut att sitta fint på dig och jag är verkligen förtjust i det verket som använder men tycker inte att nån av de tidigare klockorna det suttit i varit så tilltalande utifrån mina behov. Hade gärna sett den någon/några mm mindre på min handled och utifrån hur jag tänkt använda den men dina bilder avskräcker i vart fall inte.Sitter på rätt tunna handleder. Tycker kanske den bärs lite större än 38, men väldigt följsam och bekväm.
![]()
![]()
![]()
![]()