Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min skickades i onsdags, så jag verkar ligga en dag bakom dig där.Tackar
Våra åkte väl samtidigt i tisdags förra veckan. I appen så stod det "imorgon" fram tills lunch när den slog över till "idag" sen kom ett SMS att jag kunde hämta. Nog första gången Postnord överaskat positivt![]()
![]()
![]()
I'm in love... Borealis Sea Storm v2.![]()
Lite nytt! Någon i tråden som ägt den här tidigare?
![]()
![]()
![]()
39 mmGillar de feta vita visarna! Clean och trevlig, samt bezeln ser fin ut!
42mm? Trevligt med bronsflygare!
Jäklar vad bra den är! Stort grattis!En till då
![]()
Tack tackJäklar vad bra den är! Stort grattis!Kul att du äntligen fick hem den.
![]()
Riktigt bra, grattis!En till då
![]()
Hoppsan! Perfekt storlek på en flygare. Grattis. Hoppas du trivs med den. Bjud på ett ws!
Jag är helt övertygad om att den klär i alltJag brukar inte gilla länk men denna funkar. Imorn kanske jag testar grönt tyg.![]()
Bjuder här på ett stilleben fast utan frukten.
"Grön gmt i kvällssol"![]()
![]()
Skönt att veta. Trodde bara det var min det var fel på, blev lite oroligTjusigt
Jodå, reagerade också över att den hade ett ”blindläge”. Inte speciellt skoj men inte heller ovanligt. Verket skall finnas i fem versioner, men antagligen så är ingen med centrumsekund utan datum![]()
Nyss hemkommen, kollade bilderna nu. Sjukt nice!!!En till då
![]()
Ja Borealis är verkligen pang för pengen! Snyggt!!Kunde sitta och titta på klockan ordentligt medans ungarna badade. Uppenbarligen kan man få väldigt mycket klocka för en överkomlig summa pengar. Gillar den ekvationen..
![]()
Ja det har du helt rätt i. Bättre än förlagan enligt mig. Man har som sagt tagit kolbiten och slipat den till en diamant. (Detta kan bara vi i tråden läsa väl, annars blir man väl doppad i tjära och fjädrar??)Konstigt hur mkt en rejält större krona och andra visare gör mkt för att ta bort homagekänslan. Dessutom passar allt bra med!
Grattis! Snygg som tusan. Jag tar den.... eller det var kanske inte en annons?Och här kommer min. Är ingen läderkille så sätter nog denna på gummit jag köpte med. Klockan kom i en häftig pelikanlåda ala Obris Morgan style
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack tackNyss hemkommen, kollade bilderna nu. Sjukt nice!!!
Vad är bandbredden på den?Galen sunburst!
![]()
TackarGrattis! Superfin verkligen!![]()
Den var riktigt tuffOch här kommer min. Är ingen läderkille så sätter nog denna på gummit jag köpte med. Klockan kom i en häftig pelikanlåda ala Obris Morgan style
![]()
![]()
![]()
![]()
Vad skall du vara owg med?Mycket fina klockor in i tråden bara under dagen, blir inte direkt lättare när man själv ska försöka vara owg resten av 2019!?
Ös på med bilder nu, let the test begin!![]()
Kunde sitta och titta på klockan ordentligt medans ungarna badade. Uppenbarligen kan man få väldigt mycket klocka för en överkomlig summa pengar. Gillar den ekvationen..
![]()
Premium-affordable-deluxe kallas det.Kunde sitta och titta på klockan ordentligt medans ungarna badade. Uppenbarligen kan man få väldigt mycket klocka för en överkomlig summa pengar. Gillar den ekvationen..
![]()
Lättläst tavla deluxe..Bra fångat! Den är schysst. Gillar särskilt visarna och att dom är vita.
20 praktiska mm. Går med alla band jag har hemma.Vad är bandbredden på den?