• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Får slänga upp dagens nyförvärv här. En MRP SA / Squale 1553 tillägnad de italienska fallskärmsjägarna. Kanske inte micro men definitivt affordable och framför allt rolig! :)
LRM_EXPORT_581601745313499_20190617_224449036.jpeg

Har gått och kärat ner mig i en Hamtun H2 (The Kraken). Inte minst efter att ha sett @Nilas inlägg om H1:an :). Är det någon i tråden som har backat H2:an och/eller tänker skaffa den? Har själv aldrig backat något på Kickstarter tidigare men spontant ser det ut som att jag har missat båten :(.

Jag har beställt en vit Hamtun H2, körde på Sellita verket och en extra 12 h vridring i titan. Synd bara att den kommer efter sommaren. Hade varit en bra sommarklocka. :D

Perkele, såg ni SUF paketöppningstråden, dessvärre, glöm affordable, men coola dinkor...kanske ej hör hemma här dock, sorry, men cool dinka...billigaste 2500 Euro, snyft, skulle vart SEK
purple.png

steel_1024x1024.jpg

paroni_1024x1024.jpg
Hade det varit SEK så hade du nog inte fått riktigt samma finish skulle jag tro! (Pun intended)

Jäkligt coola, speciellt flygaren! Men varför sitter datumet så nära mitten? Jag blir alltid skeptisk och tänker att det sitter ett jättelitet urverkt i en väldigt stor boett när det ser ut sådär... :confused:

Tillbaka
Topp