En Squale!?För att vara transparent i KS bästa tråd, jag har fått tillfälle att förvärva en Marine Nationale-dykare och det är enbart därför denna får gå, innan vi blir för bekanta![]()
![Woot :woot: :woot:](/styles/baisik/xenforo/smilies/woot.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En Squale!?För att vara transparent i KS bästa tråd, jag har fått tillfälle att förvärva en Marine Nationale-dykare och det är enbart därför denna får gå, innan vi blir för bekanta![]()
Nope, bild kommer vid tillfälleEn Squale!?![]()
Det ser vi fram emot!Nope, bild kommer vid tillfälle![]()
GrattisFår slänga upp dagens nyförvärv här. En MRP SA / Squale 1553 tillägnad de italienska fallskärmsjägarna. Kanske inte micro men definitivt affordable och framför allt rolig!
![]()
Tack! Den är nog inte issued men kul ändå.Grattis. Kul med lite historik kring en klocka.
Fräck! Är det para så på med vinrött band, det är sen gammalt.Får slänga upp dagens nyförvärv här. En MRP SA / Squale 1553 tillägnad de italienska fallskärmsjägarna. Kanske inte micro men definitivt affordable och framför allt rolig!
![]()
Det visste jag inte! Varför då och var hittar jag ett sånt?Fräck! Är det para så på med vinrött band, det är sen gammalt.
Är det 20 mm har jag ett du kan ärva.Det visste jag inte! Varför då och var hittar jag ett sånt?Annars känns kanske MN-strap rätt?
Edit: hittade förklaringen! Nu sk jag leta band.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Maroon_beret
Det är faktiskt 20mm!Är det 20 mm har jag ett du kan ärva.
![]()
Very nice![]()
![]()
I'm in love... Borealis Sea Storm v2.![]()
SkitsnyggVäldans vad mycket trevligt som trillade in i tråden idag dåMitt bidrag
![]()
Jag tror det, men är osäker. Dom får ju inte in så många när dom faktiskt släpps.Tror att den ska komma in på lager inom en hyfsad framtid, eller hur var det @Birchgrove ?
Har gått och kärat ner mig i en Hamtun H2 (The Kraken). Inte minst efter att ha sett @Nilas inlägg om H1:an. Är det någon i tråden som har backat H2:an och/eller tänker skaffa den? Har själv aldrig backat något på Kickstarter tidigare men spontant ser det ut som att jag har missat båten
.
Hade det varit SEK så hade du nog inte fått riktigt samma finish skulle jag tro! (Pun intended)Perkele, såg ni SUF paketöppningstråden, dessvärre, glöm affordable, men coola dinkor...kanske ej hör hemma här dock, sorry, men cool dinka...billigaste 2500 Euro, snyft, skulle vart SEK
![]()
![]()
![]()
Ser riktigt bra ut! Perfekt storlek och så jäkla snyggt med brons.Sitter bra även på en spinkig handled![]()
![]()
Kunde sitta och titta på klockan ordentligt medans ungarna badade. Uppenbarligen kan man få väldigt mycket klocka för en överkomlig summa pengar. Gillar den ekvationen..
![]()
Tack, ja det vita är är verkligen vitt. Blir väldigt clean och effektfullt.Sjukt snygg....gillar de tokvita visarna!!Hur faaan får man tag på en sådan??
![]()
Grymt snygg och coolSenaste tillskottet som dykt upp!![]()
![]()
![]()
Ja den hade funkat klockrent som sommarklocka, helt klartJag har beställt en vit Hamtun H2, körde på Sellita verket och en extra 12 h vridring i titan. Synd bara att den kommer efter sommaren. Hade varit en bra sommarklocka.![]()
Så jädra snygg,både den och Borealis Bull shark i svartJag tror det, men är osäker. Dom får ju inte in så många när dom faktiskt släpps.
Hur som helst, en fantastisk klocka är det @Nicke75
![]()
Snygg såg Gorans unboxing på denSenaste tillskottet som dykt upp!![]()
![]()
![]()
Jag har ju bara fyra klockorDen var riktigt tuffSkaplig låda med klockor du har :-O