• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Kunde sitta och titta på klockan ordentligt medans ungarna badade. Uppenbarligen kan man få väldigt mycket klocka för en överkomlig summa pengar. Gillar den ekvationen:cool:..
IMG_20190617_184252.jpg
Gör sig riktigt bra i kvällssolen :)

Ah 17, fan den är svår. Konstigt att ett affordable märke som Vostok lyckas få fullträff på allt. Den har charm, är praktisk, lagom quirky och slutligen snygg.
Den är helt fantastisk. Önskar att jag också hade en :) Vostok borde få lite mer kärlek helt klart, finns nog inget märke som erbjuder lika mycket historia och bang for the buck till det priset.

Tips på dykare med svart tavla gärna guld/gilt runt index och visare samt
röd färg runt lumepluppen.
Tudor går bort.
Borealis Bull shark är svår att få tag på.

Den där var ju riktigt cool! Har den andra kronan någon viss funktion? :)
Ja, det är helium escape valve, lite onödigt enligt mig :p
Riktigt riktigt bra! Var väl ett par stycken som köpte en. @Lindellc Du beställde väl en också?
Fan, jag vill också ha en :confused:
Ja, den är RIKTIGT trevlig. 39mm, slim och bra lug till lug! Keramisk bezel och andra härligheter. Fin lume med:
003923D5-124F-46A7-BBFC-2BBF8D7C8054.jpeg

Fasen vad cool den är!
Ja, mycket prisvärd. Denna stannar sommaren ut :)

Bilagor

• C6DA72C3-268A-4B28-8258-EAC6790707E8.jpeg
    C6DA72C3-268A-4B28-8258-EAC6790707E8.jpeg
    105.1 KB · Visningar: 2
Det svider, men har fått möjlighet att köpa en klocka som jag letat efter ett bra tag. Så det får bli "sist in, först ut" -principen på min Rickard LeGrand Odyssea MKII. Inte lagt ut den ännu, ni har således förtur på PM.
IMG_20190613_141125.jpg

Fullset med länk, gummi och drar med Sailcloth-bandet vid smidig deal, hörs på PM!

Är påväg att lägga ut min blåa för försäljning om du är intresserad :)

3713F9D5-4839-4C37-9F2E-5ECFB78BB871.jpeg
Det svider, men har fått möjlighet att köpa en klocka som jag letat efter ett bra tag. Så det får bli "sist in, först ut" -principen på min Rickard LeGrand Odyssea MKII. Inte lagt ut den ännu, ni har således förtur på PM.
IMG_20190613_141125.jpg

Fullset med länk, gummi och drar med Sailcloth-bandet vid smidig deal, hörs på PM!
Föredömligt med heads up. Tack.

IMG_20190613_141125.jpg

För att vara transparent i KS bästa tråd, jag har fått tillfälle att förvärva en Marine Nationale-dykare och det är enbart därför denna får gå, innan vi blir för bekanta :)

Tillbaka
Topp