Det där är vackert!Aaaargh, vad skall jag välja idag?Behöver fler mikros, måste rensa.... *vill ha allt i tråden*
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där är vackert!Aaaargh, vad skall jag välja idag?Behöver fler mikros, måste rensa.... *vill ha allt i tråden*
![]()
Vilken jäkla samling!!Aaaargh, vad skall jag välja idag?Behöver fler mikros, måste rensa.... *vill ha allt i tråden*
![]()
Japp funkar utmärkt!Snygg såg Gorans unboxing på den
Hur gick det med vridningen va det pga plast den inte funka?
Grattis! Riktigt finSenaste tillskottet som dykt upp!![]()
![]()
![]()
En gedigen samling utan tvekanAaaargh, vad skall jag välja idag?Behöver fler mikros, måste rensa.... *vill ha allt i tråden*
![]()
Grymt snygg!Har haft denna i några veckor. Riktigt välbyggd och charmig klocka. Tyvärr lite för stor för mina små handleder.
![]()
Radon! Den är supercool och verkar användas alldeles för sällanAaaargh, vad skall jag välja idag?Behöver fler mikros, måste rensa.... *vill ha allt i tråden*
![]()
Det där är vackert!![]()
Vilken jäkla samling!!
En gedigen samling utan tvekan![]()
Radon! Den är supercool och verkar användas alldeles för sällan![]()
Jag hör hur den där börjar viska "köp mig". Måste stå emot...Helt okej färgmatchning idag![]()
![]()
Haha!Jag hör hur den där börjar viska "köp mig". Måste stå emot...![]()
Vackert! Den hade jag velat se på svart band.Senaste tillskottet som dykt upp!![]()
![]()
![]()
Wow. Snygg. Grattis.Senaste tillskottet som dykt upp!![]()
![]()
![]()
Grattis, den var riktigt vackerSenaste tillskottet som dykt upp!![]()
![]()
![]()
Bratten vill jag ha, säg till om du är Squale och/eller Oris sugen.....Aaaargh, vad skall jag välja idag?Behöver fler mikros, måste rensa.... *vill ha allt i tråden*
![]()
Postade mina topp 10 i min samling i "hur ser din samling ut" tråden förutBratten vill jag ha, säg till om du är Squale och/eller Oris sugen.....
Gummit (svart) verkar super härligt. Ska prova det ikväll tänkte jag!Vackert! Den hade jag velat se på svart band.
Behåll Bratten, är ju kult, din Nya Yema är mumma oxå, nice trio bythe way...Postade mina topp 10 i min samling i "hur ser din samling ut" tråden förutJag tror att Bratten få stanna et tag till, den har alltid varit en keeper även om jag velar lite då och då
Just nu är samlingen ca50, hade gärna gått ner till 10ish, men många av mina är ganska svårsålda och den ekonomiska förlusten blir för stor om jag säljer.
![]()
... men jag är fasligt nöjd med min dykar-trio just nuAlla är 39mm och WR går 10-20-30atm
![]()
Jo tycker också de borde va större intressehade en köpare som drog sig ur i det sista. Men men har ingen stress att bli av med den så sitter lugnt i båten
![]()
Kör Breitling!Aaaargh, vad skall jag välja idag?Behöver fler mikros, måste rensa.... *vill ha allt i tråden*
![]()
Grattis till en fin pjäsDå har den kommit
Yema navygraf Heritage.
![]()
Då har den kommit
Yema navygraf Heritage.
![]()
Tjiho! Vad tycker du om den än så länge?Då har den kommit
Yema navygraf Heritage.
![]()