• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Aaaargh, vad skall jag välja idag? :) Behöver fler mikros, måste rensa.... *vill ha allt i tråden*

03E832B8-CAD3-4BE9-B125-6396B311B29B.jpeg
Det där är vackert! :)

Det där är vackert! :)

Tackar :)

Vilken jäkla samling!!

Tackar, och det är bara övre halvan av klockskåpet ;) Alldeles för stor fortfarande dock och snittkvaliteten för låg :p Men då har jag iallafall något att jobba mot :)

En gedigen samling utan tvekan :)

Tackar. Vill ha fler micros och färre annat bös dock :)

Radon! Den är supercool och verkar användas alldeles för sällan :cigar:

Jo, den är fin och en keeper. Det var första finare klockan jag köpte, har den på jobbet, men det var ett tag sedan jag var där :p

Bratten vill jag ha, säg till om du är Squale och/eller Oris sugen.....
Postade mina topp 10 i min samling i "hur ser din samling ut" tråden förut :) Jag tror att Bratten få stanna et tag till, den har alltid varit en keeper även om jag velar lite då och då :p Just nu är samlingen ca50, hade gärna gått ner till 10ish, men många av mina är ganska svårsålda och den ekonomiska förlusten blir för stor om jag säljer.
R1060659_edited.jpg

... men jag är fasligt nöjd med min dykar-trio just nu :) Alla är 39mm och WR går 10-20-30atm :D
R1060653_edited.jpg

Senast ändrad:
Postade mina topp 10 i min samling i "hur ser din samling ut" tråden förut :) Jag tror att Bratten få stanna et tag till, den har alltid varit en keeper även om jag velar lite då och då :p Just nu är samlingen ca50, hade gärna gått ner till 10ish, men många av mina är ganska svårsålda och den ekonomiska förlusten blir för stor om jag säljer.
R1060659_edited.jpg

... men jag är fasligt nöjd med min dykar-trio just nu :) Alla är 39mm och WR går 10-20-30atm :D
R1060653_edited.jpg
Behåll Bratten, är ju kult, din Nya Yema är mumma oxå, nice trio bythe way...

Tillbaka
Topp