• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

IMG_20190618_164930-01.jpeg
IMG_20190618_165441-01.jpeg
Håller på att testa alla olika band som följde med. Måste säga att jag gillade den på nato. Och det är stort ska ni veta för jag gillar ju inte nato egentligen, men här funkar det av någon märklig anledning.

Riktigt bra faktiskt, inte provat länken dock... Kvalitetsmässigt bra för pengen man betalat! Trodde tavlan skulle vara tråkig men dom lite mer ovanliga färgvalet av index och visare piffar till det hela :)

Edit: testa ett NATO freaky, gör sig riktigt bra med NATO:)
Va bra :) Skall testa Nato, men jag tror nog att det blir länk för det mesta. Gillade verkligen länken. Håller på att skriva en recension nu :)

Blir så j**la taggad när jag ser era navygrafs @Monk @wotan @FreakyLeo .
Självklart lyckades Postnord inte leverera idag så jag får bli sist ut med min här på KS!

Den som väntar på något gott..... väntar alltid för länge om det kommer med Postnord :)

@FreakyLeo visst är det sjukt najs med saffirglas på bezeln? Den blir sjukt levande!

Jo, den har de gjort bra. Lyckats fint med lumen och siffrorna på bezeln också tycker jag :D

Aaaah nu har två potentiella köpare dragit sig ur affär, något enerverande när man står fast vid "en ut, en in" och kan missa dealen pga detta:arghh: Köp min Richard LeGrand till världsklasspris!

Satan i gatan vilken recension :).
Fantastiskt bra jobbat.

Tack tack :D Tycker det är väldigt roligt att gå igenom saker i detalj, önskar att man kunde lägga mer tid på det bara :)

Bra skrivet! Gillade att du typ var tvungen att öppna paketet och inplastningen med en tanto! Hursomhelst är det en jävulskt fin klocka!!

Tackar :D Jag använder den enbart till en enda sak och det är att öppna klockpaket med, ligger i min klocklåda så att ingen klåfingrig tant eller unge får för sig att använda den till något annat :D

Tillbaka
Topp