Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ni som kan, tips på dykare i följande stuk till bra pris? Gärna under 3k. Marathon är fin men tråkig WR och stål är ett måste. Tips mottages med glädje! (alltså benrus type 2/3 honage-stuk, full number dial, vridring...)
Nja... Tror den hämtar inspiration från en helt annan sorts dykare. Ganska långt från det jag söker... utstickande kronskydd, bred minutvisare, mycket färg och hidden lugs.Tänkte liiiite på Spinnaker Dumas.
https://www.spinnaker-watches.com/collections/dumas/products/sp-5070-01
Ja dom där var roliga. Jag gillar den med grå tavla och babyblå rehaut.
Bra pris ocksåJa dom där var roliga. Jag gillar den med grå tavla och babyblå rehaut.
Tänker du att indexen är rätt lika Kontikin?Äntligen någon som gör "kontiki's" i 40 boett. Om ändå Eterna själva skulle fatta grejen någon gång.
Tänker du att indexen är rätt lika Kontikin?
Snygga! Jag vet inte riktigt varför men det är något som inte riktigt gör att det klickar för mig... Kanske är det namnet och loggan...
Hoppas du blir nöjd! Roligt att du uppskatta paketet, jag tänkte det behövdes lite paket såhär i sommarvärmenJaha, då var frälsaren kommen och då syfte jag inte på jultomten även om paketet hade vissa sådana vibbar. Gött, man kände sig lite utvald redan på utlämningsstället då det bars fram med en fanfar i bakgrunden .
Ingen hemlis vad som var på ingång då trådens egen Sherlock Birchgrove löste gåtan på nolltid
Jag ger er kungen av "premium-superaffordable-deluxe" (enligt mig) Tisell Hulk . Mmmmm.
Nu ska här bildbombas framöver så ni får ha överseende med detta
Fantastisk trevligt, både packeteringen och klockan så stort tack . Nöjd vet jag att jag blir, svårt att bli något annat med dessa.Hoppas du blir nöjd! Roligt att du uppskatta paketet, jag tänkte det behövdes lite paket såhär i sommarvärmen
Jaha, då var frälsaren kommen och då syfte jag inte på jultomten även om paketet hade vissa sådana vibbar. Gött, man kände sig lite utvald redan på utlämningsstället då det bars fram med en fanfar i bakgrunden .
Ingen hemlis vad som var på ingång då trådens egen Sherlock Birchgrove löste gåtan på nolltid
Jag ger er kungen av "premium-superaffordable-deluxe" (enligt mig) Tisell Hulk . Mmmmm.
Ohh så bra! Grattis! Jag vill också ha en, ingen annan i tråden som sitter på en?Jaha, då var frälsaren kommen och då syfte jag inte på jultomten även om paketet hade vissa sådana vibbar. Gött, man kände sig lite utvald redan på utlämningsstället då det bars fram med en fanfar i bakgrunden .
Grattis på bröllopsdagen då . CWn sitter utmärkt till kvällen bravader också .Wotd. Bröllopsdag så då är det denna eller longinesen som gäller. Börjar med denna får vi se fram emot kvällen .
Grattis på bröllopsdagenWotd. Bröllopsdag så då är det denna eller longinesen som gäller. Börjar med denna får vi se fram emot kvällen .
Tackar tackar. Funderar faktiskt på en helblå också, saknar en blå i lådan nämligen .Ohh så bra! Grattis! Jag vill också ha en, ingen annan i tråden som sitter på en?
Sant, så nära dress-, vintageinspirerad-, dykare-, sportklocka i ett man kan komma tror jag. Men loginesesen är en present från hustrun och det leker man inte med hur som helst. Dessutom är det en ren dressare och fin. Kan ju inte visa upp den här dock...Grattis på bröllopsdagen då . CWn sitter utmärkt till kvällen bravader också .
Stenhård!Efter ett dygn i havsvatten har den mörknat betänkligt. Framför allt kronan. Snygga schatteringar. Kan nog få bli nåt dygn till
Här kan man visa allt, vi är inte pryda .Sant, så nära dress-, vintageinspirerad-, dykare-, sportklocka i ett man kan komma tror jag. Men loginesesen är en present från hustrun och det leker man inte med hur som helst. Dessutom är det en ren dressare och fin. Kan ju inte visa upp den här dock...
Be careful what you wish forHär kan man visa allt, vi är inte pryda .
Wotd. Bröllopsdag så då är det denna eller longinesen som gäller. Börjar med denna får vi se fram emot kvällen .
Ja tänk om det skulle dyka upp en PP, AP, VC eller Rlx Hua mej, men skräckfilmer tycker en del ju är bra . Skojar bara, de är så fina.Be careful what you wish for
Ja, väldigt smäcker i sin utformning tack var tunn boett och ett glas som "sticker upp".Gratulerar! Den där är så bra! Mäter den 41mm?
Stort grattis.Wotd. Bröllopsdag så då är det denna eller longinesen som gäller. Börjar med denna får vi se fram emot kvällen .