FOQ
Guld
Sunburst på GMT:n Båda är Zelos.
Makon som är den andra Zelos. Har någon slags vågmönster som är svår att beskriva.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sunburst på GMT:n Båda är Zelos.
Vem bryr sig, alla bilder är bra bilder! Är sekundvisaren guldfärgad på den där eller är det ljuset?
Grattis! Så jävla läcker! Jag köpte en Steinhart Ocean One en gång i tiden för att pröva vattnet med Rolexhomager och avskydde typ allt med den men Tisell verkar göra allting mycket bättre och dessutom till ett lägre pris. Bra sugen på att klicka hem en...Jaha, då var frälsaren kommen och då syfte jag inte på jultomten även om paketet hade vissa sådana vibbar. Gött, man kände sig lite utvald redan på utlämningsstället då det bars fram med en fanfar i bakgrunden .
Ingen hemlis vad som var på ingång då trådens egen Sherlock Birchgrove löste gåtan på nolltid
Jag ger er kungen av "premium-superaffordable-deluxe" (enligt mig) Tisell Hulk . Mmmmm.
Nu ska här bildbombas framöver så ni får ha överseende med detta
Ja, slå till nu innan någon annan gör det!Ligger en av de nya CW dykarna på sälj nu!
Edit: https://klocksnack.se/threads/christopher-ward-c60-trident-600-mk3.115158/
Tack, jag blev blixtförälskad när jag såg den och gillade alla ändringar man gjort i form av visare, logga osv. men den kändes inte helt hundra när den väl satt på armen så den får tyvärr skaffa sig ett nytt hem.Ja jösses sicken pjäs, fan vad läcker den e @HSK
+1Vad det gäller micros med bra länkar så skulle jag vilja slå ett slag för Loriers klockor (https://www.lorierwatches.com/). Har en Neptune gilt själv men jag misstänker att det är samma länk på alla deras ur. Ruggigt bekväm och snygg länk även om jag gärna sett fler möjligheter till micro adjustments på spännet.
Tar mig friheten att återanvända ett par bilder från ett av mina tidigare inlägg ...
Har hört att det kan bli så. Det kanske är patinering fullt ut? "Kan du vrida på vridringen är klockan ny"Glöm inte att skölja av den i färskvatten bara annars finns det risk för att bezeln fastnar, grattis på bröllopsdagen!
Vilket parTycker också nya är bättre. Man vänjer sig vid placering. Tror det handlar om att man alltid är van vid att klockor har logga vid 12.
På tal om Hulk. Kolla in duon på bilden (äntligen två på armen samtidigt ). Den nedersta är tyvärr slut, men den översta säljs på Seriouswatches. Kommer länk separat till den nästa vecka.
Japp guldVem bryr sig, alla bilder är bra bilder! Är sekundvisaren guldfärgad på den där eller är det ljuset?
Hong Kong trots att dom är baserade i Korea. EU sidan vet jag inte riktigt.Vilket land skickar Tisell sina klockor ifrån? Kikade på hemsidan och snabbaste fraktalternativet för 400 spänn skulle ta uppåt en vecka, steget under 200 spänn med uppåt tre veckors leveranstid!
Kändes skapligt dyrt för så pass långa leveranstider. De kanske skickar klockorna från Asien vid beställning för att därefter passera EU-lagret innan leverans till slutkund?
Ah, jag kikade på tisellwatch som påstår sig vara officiell europeisk distributör. Den koreanska hemsidan såg om möjligt ännu mer oseriös ut...Hong Kong trots att dom är baserade i Korea. EU sidan vet jag inte riktigt.
Värt att påpeka är att frakten är gratis om man beställer från Tisell själva. Så $230 plus lite moms väl i Sverige.
Hong Kong trots att dom är baserade i Korea. EU sidan vet jag inte riktigt.
Värt att påpeka är att frakten är gratis om man beställer från Tisell själva. Så $230 plus lite moms väl i Sverige.
Edit: jag kan kanske återkomma i ärendet med större säkerhet om någon vecka
Jag valde alternativet för 200 med upp till 3 veckor. Klockan jag köpte fanns i lager på den europeiska sajten. Den kom fram till mig på ca 4 dagar (blev förvånad över att de gick så snabbt) den skickades från Tjeckien om jag minns rättVilket land skickar Tisell sina klockor ifrån? Kikade på hemsidan och snabbaste fraktalternativet för 400 spänn skulle ta uppåt en vecka, steget under 200 spänn med uppåt tre veckors leveranstid!
Kändes skapligt dyrt för så pass långa leveranstider. De kanske skickar klockorna från Asien vid beställning för att därefter passera EU-lagret innan leverans till slutkund? Ett alternativ för billigare produkter är Czech post men hur kan det kosta så mycket och ta så lång tid från Tjeckien?
Den där sidan (den koreanska) är den som förespråkas på WUS.Ah, jag kikade på tisellwatch som påstår sig vara officiell europeisk distributör. Den koreanska hemsidan såg om möjligt ännu mer oseriös ut...
http://mobile--shop2.tisellkr.cafe24.com/
KanskeHar du en Tisell på gång eller??
Edit: era clock-teasers! Nu blir jag sugen på en!
Vilken tur att det inte var tvärtom!Tisell på armen, länge sen den fick tid på armen ... Kycklingar på Traegern
Stort tack . Ja det var en glad överraskning med riktig paketinslagning. Absolut inget fel på Steinharts Ocean one, bra grejer det med men själv är jag helt insnöad på Tisell. Något gör dom rätt här helt klart.Grattis! Så jävla läcker! Jag köpte en Steinhart Ocean One en gång i tiden för att pröva vattnet med Rolexhomager och avskydde typ allt med den men Tisell verkar göra allting mycket bättre och dessutom till ett lägre pris. Bra sugen på att klicka hem en...
Edit: Kul med lite annorlunda och fin inslagning av @Jofaaa
Snyggt! Gött med lite fler som tittar fram .Tisell på armen, länge sen den fick tid på armen ... Kycklingar på Traegern
Dom ser så välbyggda ut! Jag vill ha en blå! Och en grön och en svart.Stort tack . Ja det var en glad överraskning med riktig paketinslagning. Absolut inget fel på Steinharts Ocean one, bra grejer det med men själv är jag helt insnöad på Tisell. Något gör dom rätt här helt klart.
Deras prisbild och vad man får för det är svårslaget. Är själv förtjust i deras glidelock-lås som jag tycker funkar bra och som inte bygger för mycket på höjden som många andra man provat.
En hommage även vad gäller låset samt länken och säkert ej så bra som originalet men helt godkänt enligt mig.
För tillfället så kör jag dubbelpipigt i skuggan
Vem vill inte ha en med knallblå sunburst?Dom ser så välbyggda ut! Jag vill ha en blå! Och en grön och en svart.
Hehe, vi kanske skulle köpa en i varje färg och dra ihop en passaround med tillhörande utlottning?Dom ser så välbyggda ut! Jag vill ha en blå! Och en grön och en svart.
Aha, anar jag viss abstinens . Gött, kör hårt.Hong Kong trots att dom är baserade i Korea. EU sidan vet jag inte riktigt.
Edit: jag kan kanske återkomma i ärendet med större säkerhet om någon vecka
Blir lätt repor eller hairlines på titanet. Lätt att åtgärda dock om det inte är för djupt.Kör lite på gummit idag igen, ni kommer att få se mkt av denna i sommar! Redan hunnit sätta fler repor på två dagar än @Nilas lyckades med innan och fler lär det bli
Blir lätt repor eller hairlines på titanet. Lätt att åtgärda dock om det inte är för djupt.
Ser gärna mycket av den då den är grym. Särskilt den blå ljussabelvisaren a la Darth Vader. Poppar grymt i tavlan