• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Det verkar ju inte vara någon brist på intresse och i värsta fall verkar de ändå vara lättsålda på k&s. Jag kan ta på mig att köpa in en grön. Fräck färg men inget jag skulle bära regelbundet så då gör det inget om man inte får vara med i utlottningen... ;)

Vad säger ni? Fem gubbar @ 500kr(/klocka) var med 25% vinstchans?

Trevlig helg pågar :)
IMG_6117.JPG

Senast ändrad:
Jag äger både Rolex Sub och Tisell Sub. Tisellen är sjukt mycket klocka för pengen! Däremot rent kvalitetmässigt går det självklart inte jämföras med Rolexen. Primärt är det länken som skiljer sig. Där är det som dag och natt i skillnad. Sedan datumvisningen och ljudisoleringen från urverket skiljer sig mycket åt. Sen om man tittar på detaljnivå upplever man också stor skillnad i finnish överlag på alla detaljer. Så en Tisell går inte jämföra med en Rolex. Dock om skillnaderna mellan dem är värd den enorma prisskillnad? Det är en annan fråga :)

Jag satt på läder och gummiband på Tisell för att komma ifrån länken (den som skiljer sig mest i kvalitet jämfört med dyrare klockor)
Ett bra tips för öka kvalitetskänslans helhet :)

Tänker du sälja din Tisell någon gång så dra ett pm:p

Tillbaka
Topp