Bästa tipset ikväll!Ahh, ja då blir det svårt.
Drick lite mer vin, surfa in på Steinharts sida och gå loss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bästa tipset ikväll!Ahh, ja då blir det svårt.
Hehe visst har du rätt, tyvärr besitter jag ej medel för fylleköp. Inte ens i denna storleksordning.Ahh, ja då blir det svårt.
Den var ju ganska sexig måste jag säga
Öh... ja. Man är väl inte klok annars?NÅN måste ju gilla Led Zeppelin.... Hallåååååååå
Haha, låt höra?Det finns en historia/skröna om en prominent medlem som en gång köpte en day-date R-x på fyllan
Nä fn, det håller jag på tills det blir dags...lite kul ska man ha..Vad blev det för Squale då om man får fråga? Ruskigt nyfiken
På 90-talet lyssnade jag mycket påNÅN måste ju gilla Led Zeppelin.... Hallåååååååå
Okja man bör nog uppleva den någon gång,jag är inte missnöjd på något sätt men klockor in och någon ut.Trevliga bilder!
Kan erkänna jag har gått in x antal ggr på din säljannons vid detta laget hehe
Har ett Plektrum från Kirk jag fångade på en spelning
Thrashmetal dags
Finns en låda med 3 olika med denna tavla för 96kSåg en ny oris gmt som släpps snart. Var sjukt fin.
Fyller 44 om 3 veckorHur gamla är ni gubbar i tråden, har fått för mig att jag är ålderman med mina 46.
Jag med faktiskt, nånstans... Från december 92 i Globen. Det är grönt med ormen på. Det kan mycket väl ha gått förlorat dock.Har ett Plektrum från Kirk jag fångade på en spelning
49Hur gamla är ni gubbar i tråden, har fått för mig att jag är ålderman med mina 46.
Måste tyvärr säga nej.Haha, låt höra?
Nope!Är du säker på att det går?
Du bor ju nästgårds vid Singapore ?? Rätta mig om jag har fel.Nä fn, det håller jag på tills det blir dags...lite kul ska man ha..
Hur gamla är ni gubbar i tråden, har fått för mig att jag är ålderman med mina 46.
Jaja, har sett ac/dc/wc två gånger live så det duger som fasen.gammal nog för att angus young rockade röven av mig på råsunda. tycker jag borde räcka som åldersbestämning.
Fan vad dyra de blev då. Håller mig kvar i denna tråd känner jag...Finns en låda med 3 olika med denna tavla för 96k
Va ? 96 lax för ... Vad pratar ni om ?Fan vad dyra de blev då. Håller mig kvar i denna tråd känner jag...
Ingen som ska gå på Alice Cooper i höst? Om ni inte sett honom live så måste ni passa på. Rockikonerna verkar ju dö som flugor de sista åren.Jaja, har sett ac/dc/wc två gånger live så det duger som fasen.
Har sett mina husgudar fyra gånger. Blir förmodligen en tour till och då gäller det att passa på.Jaja, har sett ac/dc/wc två gånger live så det duger som fasen.
Icke affordable.Va ? 96 lax för ... Vad pratar ni om ?
Samma båt här, man. Jag fick senast i helgen legga för alkoholfri bärs. På Ica32år men fick visa legitimation på systemet senast...