Alla dessa fotografier på pepsin gjorde att jag bara var tvungen att slå till Nu är det bara att vänta på leveransenVa tvungen att ta en bild mitt i kaffet.
Jösses va den lever.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alla dessa fotografier på pepsin gjorde att jag bara var tvungen att slå till Nu är det bara att vänta på leveransenVa tvungen att ta en bild mitt i kaffet.
Jösses va den lever.
Grattis väl värt.Alla dessa fotografier på pepsin gjorde att jag bara var tvungen att slå till Nu är det bara att vänta på leveransen
Hade jag inte precis köpt min gmt så hade jag definitivt jagat fatt i pepsin. Grymt bra.Va tvungen att ta en bild mitt i kaffet.
Jösses va den lever.
Hade du köpt Pepsin hade du viljat ha Alpine greenHade jag inte precis köpt min gmt så hade jag definitivt jagat fatt i pepsin. Grymt bra.
Ja så är det förmodligen . Varför blir man aldrig helt nöjd? Jakten är trevlig men den perfekta klockan verkar tyvärr inte finnas.Hade du köpt Pepsin hade du viljat ha Alpine green
De la upp lite videos med "wrist rolls" på Facebook för någon vecka sen och där såg det ut som att en modell är mer vintage. Alla videos där var under samma ljusförhållanden så borde inte kunna luras, men det vågar jag inte ta gift på. Men jag håller tummarna för detTror faktiskt det är vanlig C3 lume som det var på deras brons Adraga och ljusförhållanden som spökar här
Här hittar ni mina bilder: https://www.instagram.com/the_fancy_watch_fox/
Tror faktiskt det är vanlig C3 lume som det var på deras brons Adraga och ljusförhållanden som spökar här
De la upp lite videos med "wrist rolls" på Facebook för någon vecka sen och där såg det ut som att en modell är mer vintage. Alla videos där var under samma ljusförhållanden så borde inte kunna luras, men det vågar jag inte ta gift på. Men jag håller tummarna för det
Har sina för..... och nackdelarSkåne e nice
Snygg! Säljer dem med länk? Ser bara med läder band på deras sida..Hinner ett varv under öppen himmel innan regnet kommer till Österlen.
Idag med italienskan på armen. Vill normalt inte ha svart tävla på sommaren men pepsi ger färg och ljus så det räcker.
The chase is better than the catch you know.Ja så är det förmodligen . Varför blir man aldrig helt nöjd? Jakten är trevlig men den perfekta klockan verkar tyvärr inte finnas.
Låter klart rimligt!Är det inte så att det kommer att vara vintagelume på modellerna med guldfärgade index och visare samt vit lume på dem med silverfärgade index och visare?
Kul att få allas insta! Jag heter Chumbakungen.
Tycker den är skitsnygg! Skulle lätt va intresserad av blå pm jag skulle ha en
Baltic Aquescaphe. Väldigt fin klocka som sitter riktigt bra på armen. Ångrar mig lite att jag tog en blå dock. Tycker att den är lite för blå på något vis.
Kul att få allas insta! Jag heter Chumbakungen.
Inget slår ju tråden såklart..Jag gillar inte Instagram.
(Men jag gillar tråden )
haha samma här. Avslöjar väl mer om åldern än någonting annat kanskeJag gillar inte Instagram.
(Men jag gillar tråden )
Stenhård! Där snackar vi närvaro på armen!Zelosdag