Hjelm
Guld
Grattis Återkom gärna med intryck och lite bilder när den landar!There's nothing like the smell of impulsköp in the morning.
(€316 inkl frakt, svenska Nezumi watches Corbeau 1)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis Återkom gärna med intryck och lite bilder när den landar!There's nothing like the smell of impulsköp in the morning.
Snyggt!Dagens Micro. I solnedgång. På en klapperstenstrand.
Kul val, grattis.There's nothing like the smell of impulsköp in the morning.
Härlig bild å härlig klocka.Dagens Micro. I solnedgång. På en klapperstenstrand.
Grym klocka och härlig tavla på den rackarn.Efter att ha varit utan min fina i någon vecka har nu min ersättningsklocka kommit
Och i ärlighetens namn kunde jag inte varit nöjdare!
Dels gillar jag tavlan ännu bättre på denna, dels är kronan inte lika trögskruvad, dels är bezel helt linjerad med index, men framför allt misstänker jag att jag fått ett ETA 2824 ist för ett Seagull-verk (kan såklart ha dyngfel men gillar tanken). Den tillverkas nämligen med båda.
Varför tror jag det? Jo, Dels är den helt annorlunda i uppdraget än den gamla var, mycket lenare. Kan ju också såklart bero på att det gamla verket inte var 100%.
Tiden ställs också i motsatt rikting mot vad min gamla gjorde vilket får mig att misstänka att det är ett annat verk i den.
Lär öppna den efter sommaren och se efter men nu känns det bättre att låta den vara stängd inför badsäsong.
Hursomhelst är jag (för tillfället iaf) sjukt nöjd med både säljarens agerande och min nya klocka!
Jag är avundsjuk på er Halios-ägare!Svårt att använda annat än Halios just nu. Ha en trevlig mikrofredag!
Jag med, de är verkligen skitsnygga.Jag är avundsjuk på er Halios-ägare!
Verkar gå att beställa nu!Jag är inget större fan av bronsklockor. Men denna lockar mig något enormt. Obris Morgan nya kreation.
Wow, häftig tavla!!Alltså förlåt att jag spammar, men den här tavlan!! Kan inte sluta sitta och vinkla klockan för att hitta alla färger.
Ja, i kvällssol och med varm lampa blir den i synnerhet helt magisk när de röda tonerna får komma framWow, häftig tavla!!
Grå sunburst, 12h bezel, utan datum.Vilka är det som beställt en Seaforth? Och vilken modell? Jag har en order på Abyss blue/12 h stålbezel utan datum
Svårt att använda annat än Halios just nu. Ha en trevlig mikrofredag!
Det där är bannemej typ den perfekta sommarklockan!Svårt att använda annat än Halios just nu. Ha en trevlig mikrofredag!
Ja det är Ulf Lundells öppna landskap, jordgubbar och den där klockan som jag förknippar med perfekt sommar från och med nu.Det där är bannemej typ den perfekta sommarklockan!
Några nyheter om denna?
Jomen det löser sig nog. Vart ett produktfel så jag ska få en ny klocka. Tyvärr är alla slut för tillfället men kommer in en ny batch i slutet på juli.Några nyheter om denna?
Härligt att höra att de löser det, surt att få vänta. Men du är väl inte OWG så du klarar dig säkertJomen det löser sig nog. Vart ett produktfel så jag ska få en ny klocka. Tyvärr är alla slut för tillfället men kommer in en ny batch i slutet på juli.
Haha, jag klarar migHärligt att höra att de löser det, surt att få vänta. Men du är väl inte OWG så du klarar dig säkert
Ser väldigt trevlig ut!
Crepas L’ocean. Hit or shit? Har länge velat haft den men nu när den finns i min ägo, så är jag kluven. Bortskämd med andra otroligt fina klockor (I-landsproblem). Det kommer att bli en helg med mys runt handleden, så får vi se. Trevlig helg alla !
Får man vara så fräck och fråga vad de kostar? Står som sold out på sidan så kan inte se
Crepas L’ocean. Hit or shit? Har länge velat haft den men nu när den finns i min ägo, så är jag kluven. Bortskämd med andra otroligt fina klockor (I-landsproblem). Det kommer att bli en helg med mys runt handleden, så får vi se. Trevlig helg alla !
Ska du slå till?Verkar gå att beställa nu!
Någon som vet om det finns planer på en stållänk till Seaforthen?Vilka är det som beställt en Seaforth? Och vilken modell? Jag har en order på Abyss blue/12 h stålbezel utan datum
Tro mig, jag vill. Min plånbok är inte lika entusiastisk tyvärr. Två bröllop denna månad så ny kostym och bröllopsgåvor ska tydligen köpas före klockor...Ska du slå till?
Ibland får annat än klockor prioriteras, kanske är rent av lite sunt.Tro mig, jag vill. Min plånbok är inte lika entusiastisk tyvärr. Två bröllop denna månad så ny kostym och bröllopsgåvor ska tydligen köpas före klockor...
Jo det har du nog helt rätt i, men inte lika kulIbland får annat än klockor prioriteras, kanske är rent av lite sunt.
Nej, ingen länk.Någon som vet om det finns planer på en stållänk till Seaforthen?
TackNej, ingen länk.