Elias.A
Basic
Såpass hahah, den är riktigt snygg iallafallTackar!
Skulle nästan säga att den gjorde sig bättre på bild än i verkligheten. Riktigt trevlig klocka överlag dock.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såpass hahah, den är riktigt snygg iallafallTackar!
Skulle nästan säga att den gjorde sig bättre på bild än i verkligheten. Riktigt trevlig klocka överlag dock.
Om du skriver att jag ska sluta skrämma bort folk så får du nog förvänta dig ett svar ändå vilket du säkert var beredd på. Går inte i fällan igen och håller där. Var snäll och acceptera det.
Som jag sa sist så diskuterar jag gärna över en öl om vi mot förmodan skulle hamna på samma ställe. Mycket trevligare tycker jag och dödar inte tråden.
Yes valde storlek 38, men just den storleken går bara att köpa på läder $245 så om man också vill ha länk så får man köpa till de för $120. Allt som allt 3400kr ungefärRiktigt fin! Vad går den på i den konfigurationen och vilken storlek valde du? 38 eller?
Jadå, under omständigheterna gick det bra. Sitter på röntgen nu och det är så jäääääkla tråkigt!Fy fan.. Hoppas det gick bra med er..
Jag undrar inte om det där är min gamla. Har den huggmärken på ovansidan av ett bandhorn?Jag som startade denna diskussion... sorry.
Helt ok med mej om man gillar homager, medans jag själv föredrar micro med egen design... som den här:
![]()
(Idag blir det korv- och äggmackor med till stranden)
Det är så grymt tråkigt men man blir väldigt bra omhändertagen av alla som jobbarJadå, under omständigheterna gick det bra. Sitter på röntgen nu och det är så jäääääkla tråkigt!
![]()
Hur känns länken? Spanat lite men funderar på om den är lite rasslig?Blev en cykeltur igår där de togs en del bilder på nyinköpet. Är väldigt nöjd överlag, claspen har blivit bättre efter lite användning så de ger väll med sig ju mer man använder den
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fyfan va tråkigt att sånt ska behöva hända, hoppas de gick braJadå, under omständigheterna gick det bra. Sitter på röntgen nu och det är så jäääääkla tråkigt!
![]()
Ja det var absolut inte min mening att skrämma bort någon och det vet utan tvekan dom flesta här i trådenJag som startade denna diskussion... sorry.
Helt ok med mej om man gillar homager, medans jag själv föredrar micro med egen design... som den här:
![]()
Stort grattis! Mycket bra val som morgongåva!Hållit mig utanför tråden i en vecka, är tillbaka som en gift man! Självklart fick min fru en klocka i morgongåva, kul med en Tissot med diamanter & chronometer
![]()
Min budget affordable vintage seiko dykare har fått ett BoR i present.
![]()
/ P
Ja, de är väldigt bra på det de gör. Vi har riktigt bra sjukvård!Det är så grymt tråkigt men man blir väldigt bra omhändertagen av alla som jobbar![]()
Det kunde varit mycket värre, jag är glad att jag klarade mig så pass bra.Fyfan va tråkigt att sånt ska behöva hända, hoppas de gick bra
Vi blir väldigt besvikna om du INTE bombar oss med bilder!![]()
Efter mycket tjat i denna tråd så fick jag äntligen tag i en Squale pepsi GMT! Den överträffar mina förväntningar ordentligt. Stort tack till @Nicke75 som var villig att sälja den till mig!
PS, kommer troligtvis bli mycket bilder under dagen. Ber om ursäkt i förväg!
Jag som startade denna diskussion... sorry.
![]()
Hållit mig utanför tråden i en vecka, är tillbaka som en gift man! Självklart fick min fru en klocka i morgongåva, kul med en Tissot med diamanter & chronometer
![]()
![]()
Efter mycket tjat i denna tråd så fick jag äntligen tag i en Squale pepsi GMT! Den överträffar mina förväntningar ordentligt. Stort tack till @Nicke75 som var villig att sälja den till mig!
Är då fasen att man sällan är omöjlig![]()
Är då fasen att man sällan är omöjlig
Härligt att du är nöjd och inga bilder tack jah får ångest![]()
Verkligen pumpa på bara.![]()
Kan inte låta bli! Den är riktigt jävla bra!![]()
![]()
Älskar att det är lume i bezeln![]()
Jag är ingen flippare men om jag skulle vilja separeras från denna godbit så ligger du högst upp på listanSäg till om den ska flippas vidare igen, är väldigt sugen![]()
Visst lite rasslig är den väll kanske men absolut bra för priset sett, betydligt mindre rasslig än min gamla Casio som syns på bild nedan. Beror ju också lite på hur man bär klockan. Jag gillar inte när klockor sitter för löst så har den ganska ordentligt runt armen och då märker jag inte av något skrammel alls. Men de är väll mer att länken känns väldigt "lätt" som jag har reagerat på. Men visst de är ju en mindre och tunnare länk så klart att den väger mindre. Är ju van vid min Omega så kan bara vara att man måste vänja sig. Hela klockan är ju väldigt lätt i sig självtHur känns länken? Spanat lite men funderar på om den är lite rasslig?