• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Om du skriver att jag ska sluta skrämma bort folk så får du nog förvänta dig ett svar ändå vilket du säkert var beredd på. Går inte i fällan igen och håller där. Var snäll och acceptera det.
Som jag sa sist så diskuterar jag gärna över en öl om vi mot förmodan skulle hamna på samma ställe. Mycket trevligare tycker jag och dödar inte tråden.

Jag som startade denna diskussion... sorry.
Helt ok med mej om man gillar homager, medans jag själv föredrar micro med egen design... som den här:
20190726_130628.jpg

(Idag blir det korv- och äggmackor med till stranden)

Jag som startade denna diskussion... sorry.
Helt ok med mej om man gillar homager, medans jag själv föredrar micro med egen design... som den här:
20190726_130628.jpg

(Idag blir det korv- och äggmackor med till stranden)
Ja det var absolut inte min mening att skrämma bort någon och det vet utan tvekan dom flesta här i tråden :). Hoppas inte du uppfattade det så.
Helson är riktigt trevliga. Har haft en exakt likadan i blått. Man behöver inte någon ficklampa iallafall för lumen är oslagbar.

s2aaea.jpg

Efter mycket tjat i denna tråd så fick jag äntligen tag i en Squale pepsi GMT! Den överträffar mina förväntningar ordentligt. Stort tack till @Nicke75 som var villig att sälja den till mig! :D

PS, kommer troligtvis bli mycket bilder under dagen. Ber om ursäkt i förväg!
Vi blir väldigt besvikna om du INTE bombar oss med bilder! :p Grattis till en väldigt tjusig pjäs! :D

s2aaea.jpg

Efter mycket tjat i denna tråd så fick jag äntligen tag i en Squale pepsi GMT! Den överträffar mina förväntningar ordentligt. Stort tack till @Nicke75 som var villig att sälja den till mig! :D

PS, kommer troligtvis bli mycket bilder under dagen. Ber om ursäkt i förväg!
Är då fasen att man sällan är omöjlig:p
Härligt att du är nöjd och inga bilder tack jah får ångest :confused:

Hur känns länken? Spanat lite men funderar på om den är lite rasslig?
Visst lite rasslig är den väll kanske men absolut bra för priset sett, betydligt mindre rasslig än min gamla Casio som syns på bild nedan. Beror ju också lite på hur man bär klockan. Jag gillar inte när klockor sitter för löst så har den ganska ordentligt runt armen och då märker jag inte av något skrammel alls. Men de är väll mer att länken känns väldigt "lätt" som jag har reagerat på. Men visst de är ju en mindre och tunnare länk så klart att den väger mindre. Är ju van vid min Omega så kan bara vara att man måste vänja sig. Hela klockan är ju väldigt lätt i sig självt:)
IMAG0632.jpg
IMAG0633.jpg

Tillbaka
Topp