Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite nyfiken vad den andra kronan används till. Är det en slags kompressordykare fast med blottas bezel och motverkar inte det i så fall syftet med det? Riktigt snygg oavsett.Då drar man ut till skärgården i några dagar till lantstället. Med mig får sjöstjärnan haka på.
Trevlig helg och semester på er!
I know men det är ju så underhållandeDet där är nog den klockan jag är mest sugen på just nu, blir svårt att hålla i pengarna jag sparar till LE Kan ju alltid hoppas att LE bygger på den modellen eller så får jag ställa mig i kö på din
*börjar att gräva frenetiskt i lådorna*
Du måste ju inte läsa allt, det är ju snudd på ett heltidsjobb
Heliumventil kanske?Lite nyfiken vad den andra kronan används till. Är det en slags kompressordykare fast med blottas bezel och motverkar inte det i så fall syftet med det? Riktigt snygg oavsett.
Det funkar alldeles utmärkt .Provade ett canvas på Barracudan. Jag tycker det flyger, har jag fel? Är jag alldeles för kär i klockan och tycker den funkar på allt?
Partisk kanske men fmd skulle det bli gmt. Nu har jag ju redan den så...Hjälp mig nu mina vänner det vankas köp.
Squale Fumoso
Steinhart GMT
Steinhart ovm 39?
Det jäkliga och även spännande är att har man varit borta en dag så blir det typ 3 sidor att ta igen. I vissa trådar så händer det nada på en vecka men i denna exploderar det med inlägg varje dag
Provade ett canvas på Barracudan. Jag tycker det flyger, har jag fel? Är jag alldeles för kär i klockan och tycker den funkar på allt?
GG och drajja
Snyggt som attan! Kölista på den?Provade ett canvas på Barracudan. Jag tycker det flyger, har jag fel? Är jag alldeles för kär i klockan och tycker den funkar på allt?
Det va riktigt snyggt.Provade ett canvas på Barracudan. Jag tycker det flyger, har jag fel? Är jag alldeles för kär i klockan och tycker den funkar på allt?
Ser ut att vara en bra bok!Det funkar att läsa bok med Nodusen också. Synd att barnet gick någon annanstans!
Märkligt det där. Alla hyllar märket till skyarna men samtidigt verkar ingen vara villig att betala ett vettigt begagnatpris. Jag tänker att det är lite av en självuppfyllande profetia där man är orolig över försäljningsvärdet på ett mindre märke och därför inte vill betala ett högt pris och att det då smittar av sig när andra ser hur "osäljbara" de är.Har varit sugen på en Monta länge och nu när jag väl har en kan jag bara konstatera att det var inte nödvändigt att vänta på en begagnad. För detta är en given keeper ochj kommer den bort skulle jag inte tveka att köpa en ny för de i runda slängar 19 papp den betingar momsad i Sverige.Lägg till gummit för tre och du har faktiskt fortfarande en mycket prisvärd klocka. Sjukt bra på alla sätt. Det enda lilla jag skull kunna tänka mig att att ändra är längden på spännet som nu är i längsta laget. Men shit vad den är bra. Farligt nära min GS i finish..... Dock får man ju gifta sig med den om man köper den ny men det kan det vara värt!
Tack för tipset men vilken sida gäller det?
Skulle tippa på barton strapsMärkligt det där. Alla hyllar märket till skyarna men samtidigt verkar ingen vara villig att betala ett vettigt begagnatpris. Jag tänker att det är lite av en självuppfyllande profetia där man är orolig över försäljningsvärdet på ett mindre märke och därför inte vill betala ett högt pris och att det då smittar av sig när andra ser hur "osäljbara" de är.
Tack, och nae. Faktiskt inte, ingen som begärt köplats på denSnyggt som attan! Kölista på den?
Tack, och nae. Faktiskt inte, ingen som begärt köplats på den
Vad lirar du?
Hemma efter en varm dag på stan
Just nu är det mest FIFA, men annars Red Dead Redemption och liknade singelplayer spel. La ner battlefield efter alla jävla lootboxes... vad är ditt gift?Vad lirar du?
Skriv upp mig!Tack, och nae. Faktiskt inte, ingen som begärt köplats på den
Jag kan anmäla mig som nummer två i kön
Det är taget mina herrar, jag ska dock påpeka att det inte finns några som helst planer på att sälja denSkriv upp mig!
Stort grattis! Vad är det för modell? Skulle nästan kunna tänka mig en sån själv även om den tyvärr säkert är lite liten.Hållit mig utanför tråden i en vecka, är tillbaka som en gift man! Självklart fick min fru en klocka i morgongåva, kul med en Tissot med diamanter & chronometer
Möjligt, men känns det inte lite onödigt vid 20ATM? Har dessutom aldrig sett någon med manuell ventil men förstår inte annars vad den är tänkt att användas till.Heliumventil kanske?
Man vet hur det slutar... Tyvärr.Det är taget mina herrar, jag ska dock påpeka att det inte finns några som helst planer på att sälja den
Än..
Märkligt det där. Alla hyllar märket till skyarna men samtidigt verkar ingen vara villig att betala ett vettigt begagnatpris. Jag tänker att det är lite av en självuppfyllande profetia där man är orolig över försäljningsvärdet på ett mindre märke och därför inte vill betala ett högt pris och att det då smittar av sig när andra ser hur "osäljbara" de är.