• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Bra fångat! Hoppas att du blir nöjd med den. Jag är riktigt glad i min. Länken är skön tycker jag och bra att den går att ställa in så exakt.
FBD34349-4588-4DED-BAA8-4CD0134F9213.jpeg
Ja jag är riktigt nöjd. Den kommer att bli en bra följeslagare framöver :).

Det jäkliga och även spännande är att har man varit borta en dag så blir det typ 3 sidor att ta igen. I vissa trådar så händer det nada på en vecka men i denna exploderar det med inlägg varje dag :)
Ja, det är trevligt på sätt och vis men samtidigt lite stressande då man nästan måste ta en daglig genomplöjning för att inte missa något spännande... :D

Jag har varit lite upptagen och inte haft tid att läsa tråden på drygt en vecka och under denna tid har det tillkommit 60(!) sidor, ain't nobody got time for that :stop:

Ja, det är trevligt på sätt och vis men samtidigt lite stressande då man nästan måste ta en daglig genomplöjning för att inte missa något spännande... :D

Jag har varit lite upptagen och inte haft tid att läsa tråden på drygt en vecka och under denna tid har det tillkommit 60(!) sidor, ain't nobody got time for that :stop:
Ha ha 60 sidor!!:eek:
Skulle behöva logga ut ett tag jag med.
Undrar om man kan begära om att få bli avstängd en vecka typ på abstinens rehab ;)

Jag har 17-17,5 cm handled. Har haft en alpininist och har en en annan sarb nu, som jämförelse. De upplever jag som mindre på armen. Den här sitter helt perfekt på mig. När jag bär en annan klocka nu, mellan 40-43 mm, så känner jag alltid att jag måste byta tillbaka efter ett tag och då känns allt rätt igen. Så jag skulle inte oroa mig, den fyller ut handleden trots sina mått. Och så lite bilder.. :)
IMG_20190726_182135_570.jpg
IMG_20190727_124212.jpg
IMG_20190727_124225.jpg
Jäklar så fin den är.

Jag har 17-17,5 cm handled. Har haft en alpininist och har en en annan sarb nu, som jämförelse. De upplever jag som mindre på armen. Den här sitter helt perfekt på mig. När jag bär en annan klocka nu, mellan 40-43 mm, så känner jag alltid att jag måste byta tillbaka efter ett tag och då känns allt rätt igen. Så jag skulle inte oroa mig, den fyller ut handleden trots sina mått. Och så lite bilder.. :)
IMG_20190726_182135_570.jpg
IMG_20190727_124212.jpg
IMG_20190727_124225.jpg

Det där är nog den klockan jag är mest sugen på just nu, blir svårt att hålla i pengarna jag sparar till LE :p Kan ju alltid hoppas att LE bygger på den modellen eller så får jag ställa mig i kö på din :)

Nån som kanske är sugen på denna? Jag älskar klockan men har lite svårt för att den saknar länk :rolleyes: Går fram och tillbaka i tankarna... Man kanske vänjer sig utan? Svårt fall!

Iallafall, om någon är sugen eller har något kul bytesförslag (något med länk!!!) så är det bara att skriva ett pm innan jag ångrar mig.. :)
931E0057-7CF2-4579-91CE-AD714C5F0A25.jpeg
37C393EC-2C57-43E5-8D7E-DE99DE081B1B.jpeg

*börjar att gräva frenetiskt i lådorna*

Lär sluta följa den här tråden, finns för många bra alternativ, blir stressad ;)
Känns som en av dom trådar på KS med bäst drag i samt en väldigt god stämning :)

Du måste ju inte läsa allt, det är ju snudd på ett heltidsjobb :)

Tillbaka
Topp