Ja jag är riktigt nöjd. Den kommer att bli en bra följeslagare framöver .Bra fångat! Hoppas att du blir nöjd med den. Jag är riktigt glad i min. Länken är skön tycker jag och bra att den går att ställa in så exakt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja jag är riktigt nöjd. Den kommer att bli en bra följeslagare framöver .Bra fångat! Hoppas att du blir nöjd med den. Jag är riktigt glad i min. Länken är skön tycker jag och bra att den går att ställa in så exakt.
Det jäkliga och även spännande är att har man varit borta en dag så blir det typ 3 sidor att ta igen. I vissa trådar så händer det nada på en vecka men i denna exploderar det med inlägg varje dagHehe, jag kan också känna den där stressen. Har väl en lista på 15ish klockor jag "måste" ha.
Älskar den,, är på min lista över framtida köp.Steinhart OVM 39 är back in stock hos Gnomon, en av Steinhart's bästa modeller och säljer slut snabbt som tusan
Jag har kan skicka pm.Jag tycker att den är snygg i stål också, blir mer elegant (för en dykare) än med svart insert.
Av de alternativen? Squale.Hjälp mig nu mina vänner det vankas köp.
Squale Fumoso
Steinhart GMT
Steinhart ovm 39?
Du vet ju vad jag tycker. Den kan du ju även beställa direkt från Tyskland med fördelarna det ger...Hjälp mig nu mina vänner det vankas köp.
Squale Fumoso
Steinhart GMT
Steinhart ovm 39?
Finns det någon microjustering on the fly på Steinharten ? Glöm det såg en review precis.Du vet ju vad jag tycker. Den kan du ju även beställa direkt från Tyskland med fördelarna det ger...
Som du såg så finns det ej men länken får jag på något konstigt sätt att sitta bra ändå när det blir varmt.Finns det någon microjustering on the fly på Steinharten ? Glöm det såg en review precis.
Den nya steinhart gmtn!Hjälp mig nu mina vänner det vankas köp.
Squale Fumoso
Steinhart GMT
Steinhart ovm 39?
Om man vill ha en pepsi, gärna GMT, men har för stor handled för 39mm... vad köper man då?
Denna 42 mm steinhart?
https://www.steinhartwatches.de/en/diver-watch/gmt-ocean-1-blue-red-2.html
Eller 44an?
https://www.steinhartwatches.de/en/diver-watch/ocean-forty-four-gmt-blue-red.html
Eller har ni något annat bra förslag?
Minimum 41mm!
Önskar att fler tillverkare kunde ha så likt som CW har på sina.Som du såg så finns det ej men länken får jag på något konstigt sätt att sitta bra ändå när det blir varmt.
Grym den där vet jag utifrån erfarenhet.
Vänta med Steinhart och invänta LE-klockan.Hjälp mig nu mina vänner det vankas köp.
Squale Fumoso
Steinhart GMT
Steinhart ovm 39?
Ja, det är trevligt på sätt och vis men samtidigt lite stressande då man nästan måste ta en daglig genomplöjning för att inte missa något spännande...Det jäkliga och även spännande är att har man varit borta en dag så blir det typ 3 sidor att ta igen. I vissa trådar så händer det nada på en vecka men i denna exploderar det med inlägg varje dag
Nice!Se på fasen strandhäng idag med!!
Den där är ruskigt bra.
Kan du släppa Pepsi så är ju squeales tropic gmt sjukt braOm man vill ha en pepsi, gärna GMT, men har för stor handled för 39mm... vad köper man då?
Denna 42 mm steinhart?
https://www.steinhartwatches.de/en/diver-watch/gmt-ocean-1-blue-red-2.html
Eller 44an?
https://www.steinhartwatches.de/en/diver-watch/ocean-forty-four-gmt-blue-red.html
Eller har ni något annat bra förslag?
Minimum 41mm!
Ha ha 60 sidor!!Ja, det är trevligt på sätt och vis men samtidigt lite stressande då man nästan måste ta en daglig genomplöjning för att inte missa något spännande...
Jag har varit lite upptagen och inte haft tid att läsa tråden på drygt en vecka och under denna tid har det tillkommit 60(!) sidor, ain't nobody got time for that
Hjälp mig nu mina vänner det vankas köp.
Squale Fumoso
Steinhart GMT
Steinhart ovm 39?
Jäklar så fin den är.Jag har 17-17,5 cm handled. Har haft en alpininist och har en en annan sarb nu, som jämförelse. De upplever jag som mindre på armen. Den här sitter helt perfekt på mig. När jag bär en annan klocka nu, mellan 40-43 mm, så känner jag alltid att jag måste byta tillbaka efter ett tag och då känns allt rätt igen. Så jag skulle inte oroa mig, den fyller ut handleden trots sina mått. Och så lite bilder..
Röstar på Steinhart GMT.Hjälp mig nu mina vänner det vankas köp.
Squale Fumoso
Steinhart GMT
Steinhart ovm 39?
Jag har 17-17,5 cm handled. Har haft en alpininist och har en en annan sarb nu, som jämförelse. De upplever jag som mindre på armen. Den här sitter helt perfekt på mig. När jag bär en annan klocka nu, mellan 40-43 mm, så känner jag alltid att jag måste byta tillbaka efter ett tag och då känns allt rätt igen. Så jag skulle inte oroa mig, den fyller ut handleden trots sina mått. Och så lite bilder..
Nån som kanske är sugen på denna? Jag älskar klockan men har lite svårt för att den saknar länk Går fram och tillbaka i tankarna... Man kanske vänjer sig utan? Svårt fall!
Iallafall, om någon är sugen eller har något kul bytesförslag (något med länk!!!) så är det bara att skriva ett pm innan jag ångrar mig..
Lär sluta följa den här tråden, finns för många bra alternativ, blir stressad
Känns som en av dom trådar på KS med bäst drag i samt en väldigt god stämning
Helt klart Squale!Hjälp mig nu mina vänner det vankas köp.
Squale Fumoso
Steinhart GMT
Steinhart ovm 39?
Så santVänta med Steinhart och invänta LE-klockan.
Kör på Squale som en liten förrätt
Kan du släppa Pepsi så är ju squeales tropic gmt sjukt bra