Mycket bra är den! "Igelkotten klarar sig själv".Ser ut att vara en bra bok!
Det gör han inte...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra är den! "Igelkotten klarar sig själv".Ser ut att vara en bra bok!
Owg med denna just nu (plus två digital 100kr Casio men räknas inte ). Men satt mig vid datorn för att köpa något, blir dock G-shock...
Nu kanske jag missat det, men vad ska du ersätta dom sålda klockorna med?Lyckades också bestämma mig, blev en GWN-1000 från K&S tillslut till en början med
Strandkompis idag...
Hjälp mig nu mina vänner det vankas köp.
Squale Fumoso
Steinhart GMT
Steinhart ovm 39?
Bärs och pizza är alltid en vinnande kombo. Makon håller med!
Nu kanske jag missat det, men vad ska du ersätta dom sålda klockorna med?
Vad tror du om en tablett vätskeersättning i dry martinin? Jaha GT skrev du. Nä den gav jag till frugan.Ta en GT åt mig också vetja. Bra att återställa vätskebalansen.
Riktigt snygg. Grattis till den!Just hämtat ut denna efter en grymt smidig affär med @seikodiverr
Vilken jäkla klocka! Äntligen har man en blå dykare.
I fixAllt detta prat om LE-klockan som jag helt lyckats missa. Kan någon vänlig själ tipsa om vilken sida jag hittar info om den?
Vackert som tusan .
Trevlig lördagskväll på er. Har just tänt upp grillen och skall ta en grill-öl. Visar inte märket så jag inte drar ned chanserna för sponsring till mikroklocktråden från Norrlands
Det var inte dumtGud vilka perfekta kanter på den pizzan!
Jag får priset till cirkus 11,3-11,4 svenska tusenlappar (£960 x 11,8). Kan vara bra att checka priset i olika valutor! Dessutom brukar väl CW alltid ha koder ute för 15-20% rabatt? Och då är vi ju nere på betydligt mer mysiga niotusenochnågrahundralappartillelleriallafallåtminstoneunderfemsiffrigt-nivån. För den pengen är de ytterst prisvärda kan jag intyga. Hög kvalitetskänsla, och med en länk som är överjävligt bra i prisklassen (med enkel justering av längden utan verktyg, som en extra bonus). Bifogar några bilder på mitt eget exemplar (och exponerar också det stora problemet jag har med denna klocka: tavlans skönhet är besynnerligt svår att fånga på bild):Nice... upplevs säkert lite större än 41mm också tack vare tunn bezel...
Men 13tkr... LITE dyrare än steinhart
Jag tror det stämmer, det blir en sub-gruppering i en helt egen liga. Folk som tröttnat rejält på de eviga prisstegringarna och väljer alternativt bara 'för att'.Utan att dra för stora växlar på det så tror jag att hela mikromärkesrörelsen är ”digitaliseringshotet” mot den etablerade klockbranschen. Det finns likheter i hur man säljer, hur nära kontakt med kunderna man har osv. Givetvis är det inte ett hot mot Rolex och gänget än men de borde nog fundera lite över vart världen är på väg i övrigt och dra lite slutsatser om de inte redan gjort det.
Känner igen det där med mediciner man måste ha med sig,jag försöker alltid ha ett recept liggandes ifall det skulle skeHar haft en riktig röv-dag. Åkte E 18 mot Eidsvoll i Norge från Norberg, Västmanland. I Karlstad efter typ 3 timmars körande i en fyrhjulig sardinburksbastu utan ac (Peugeot 206 anno 2002) kom jag på att jag glömt mina mediciner
Bara att vända och försöka om på nytt imorgon
I mitt fall hade inte ens det fungerat, mina är ju utskrivna av läkare på Island. Men sånt är livet, nu är det vila som gäller och så att komma iväg så tidigt som möjligt i morgonbittiKänner igen det där med mediciner man måste ha med sig,jag försöker alltid ha ett recept liggandes ifall det skulle ske
Ha ha! Cool!Någon som känner igen den här posen?
Cod Black ops 4 kör endast multiplayer.Just nu är det mest FIFA, men annars Red Dead Redemption och liknade singelplayer spel. La ner battlefield efter alla jävla lootboxes... vad är ditt gift?
Borde det inte löna sig att köpa i US-dollar eller momsen är inte inräknad i christopherward.com?Jag får priset till cirkus 11,3-11,4 svenska tusenlappar (£960 x 11,8). Kan vara bra att checka priset i olika valutor! Dessutom brukar väl CW alltid ha koder ute för 15-20% rabatt? Och då är vi ju nere på betydligt mer mysiga niotusenochnågrahundralappartillelleriallafallåtminstoneunderfemsiffrigt-nivån. För den pengen är de ytterst prisvärda kan jag intyga. Hög kvalitetskänsla, och med en länk som är överjävligt bra i prisklassen (med enkel justering av längden utan verktyg, som en extra bonus). Bifogar några bilder på mitt eget exemplar (och exponerar också det stora problemet jag har med denna klocka: tavlans skönhet är besynnerligt svår att fånga på bild):