Gmt är ju skitetTycker gmt är snyggt estetiskt men noll användningsområde för egen del
Rekommenderar annars Hamtun![]()
Näedå, men det är bra att vi alla gillar olika så tillverkarna stimuleras komma ut med nya komplikationer !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gmt är ju skitetTycker gmt är snyggt estetiskt men noll användningsområde för egen del
Riktigt fin! Stör mig lite att jag inte slog till på CptSlows H1 när den var till saluNågon som ska satsa på nya Hamtun Kraken? Den vita GMT'n är ju sjukt cool.
![]()
![]()
![]()
Får nog bli en vit utan GMT.Tycker gmt är snyggt estetiskt men noll användningsområde för egen del
Vad är det för gummi?på promenad med Svärdis.
![]()
Här blir det broccolisoppa
![]()
Du får ringa nästa gång, här finns det alltid lagerTände grillen och har ingen öl hemma![]()
Med rikligt av vodka iTill det uret borde nu nästan göra soppa på rödbetor.![]()
Det va braDu får ringa nästa gång, här finns det alltid lagerGrillat här idag också, första riktiga vårdagen känns det som
BartonVad är det för gummi?![]()
Ja jösses det va inte alls kul att grilla,va riktigt nära att jag började rensa rabattenFinns det något värre? Panik!!![]()
Bäm så vajjert.Idag får Tisell lapa lite sol. Grymt nöjd med denna kombon.
![]()
Finns ingen rabattkod eller dylikt va?Får nog bli en vit utan GMT.![]()
Inte vad jag vet.Finns ingen rabattkod eller dylikt va?
Du får slå till på en nu, bra pris på lanseringen.Riktigt fin! Stör mig lite att jag inte slog till på CptSlows H1 när den var till saluMen om personen som köpte den tröttnar så köper jag gärna den
![]()
Hahah kanske det men rödbetor stoppar jag inte i käftenTill det uret borde nu nästan göra soppa på rödbetor.![]()
Exakt min tankeDet va bra
Farligt bara risken är att det blir öl o ny klocka![]()
Hahah kanske det men rödbetor stoppar jag inte i käften![]()
Det som är så smarrigtJag är inte heller något fan av den grönsaken (rödsaken?). Aldrig provat borsjtj heller.
Man ska väl inte döma ut innan man provat men jag avstår helstJag är inte heller något fan av den grönsaken (rödsaken?). Aldrig provat borsjtj heller.
Alltså är jag blind. Hur hittar du till 239?Jag är sugen på att klicka hem en vit GMT men jag vet inte om det är värt de extra pengarna för en visare som jag aldrig använder... Samtidigt gillar jag den orangea accentfärgen!Såhär ser prisbilden ut:
- Classic (3-hand) model with PT5000 movement
- Classic (3 hand) model with Swiss SW200-1 movement
- GMT model with Swiss automatic movement
- PT5000 pricing starts at £239
- SW200-1 pricing starts at £329
- GMT pricing starts at £449
Don’t give me no lip child !Någon som har egna erfarenheter av Lip Nautic Ski Reissuen? Läder, länk, gummi?
![]()
Man ska väl inte döma ut innan man provat men jag avstår helst![]()
Någon som har egna erfarenheter av Lip Nautic Ski Reissuen? Läder, länk, gummi?
![]()
Ja som @Baramats nämnde så fick jag hem en utan någon som helst lysmassa så blev rätt grinig.Någon som har egna erfarenheter av Lip Nautic Ski Reissuen? Läder, länk, gummi?
![]()