• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Läser du detta måste du posta bild på en klocka.
20210515_205312_IMG_7857.JPG
Okey då.
B8BE7972-A062-432B-BC04-B770285D6EAB.jpeg
 
Om nån är sugen på triwas trumpklocka så kör de just nu 50% på dem!
 
@parasec jag är inte spekulant, men hade jag varit det hade jag undrat varför du fortsätter bumpa en annons där innehållet är tillbakadraget och antagligen letat efter andra annonser... ;)
Thread 'Armida A6 ([tillbakadr.]och Squale 1545 Mikro LE[tillbakadr.])' https://klocksnack.se/threads/armida-a6-tillbakadr-och-squale-1545-mikro-le-tillbakadr.153958/

Fattar inte heller strategin eller vad det nu är men whatever 😂
Jag har klurat på samma men om jag tolkar paranteserna rätt så är det bara Squalen som är tillbakadragen?
 
@parasec jag är inte spekulant, men hade jag varit det hade jag undrat varför du fortsätter bumpa en annons där innehållet är tillbakadraget och antagligen letat efter andra annonser... ;)
Thread 'Armida A6 ([tillbakadr.]och Squale 1545 Mikro LE[tillbakadr.])' https://klocksnack.se/threads/armida-a6-tillbakadr-och-squale-1545-mikro-le-tillbakadr.153958/

Fattar inte heller strategin eller vad det nu är men whatever 😂

Jag har klurat på samma men om jag tolkar paranteserna rätt så är det bara Squalen som är tillbakadragen?
Precis så. Väldigt tydligt om man läser noga (dvs. skippa/ignorera parantesen när ni läser). 🧐
 
Senast ändrad:
… men om du @Master J eller någon annan i tråden har ett bättre förslag på hur man gör så varsågoda.
Man vill ju gärna ha kvar historiken på det man tänkt sälja, sen kan det hända att man ändrar sig på nytt 🙂
 
  • Like
Reactions: Jox
… men om du @Master J eller någon annan i tråden har ett bättre förslag på hur man gör så varsågoda.
Man vill ju gärna ha kvar historiken på det man tänkt sälja, sen kan det hända att man ändrar sig på nytt 🙂
Behöver squalen ens vara med i rubriken? Räcker det inte att ha kvar den i annonsen och skriva att den är tillbakadragen? :) Om man exempelvis söker på k&s så får man ju även träff på annonstexter, inte bara rubriker.
 
Behöver squalen ens vara med i rubriken? Räcker det inte att ha kvar den i annonsen och skriva att den är tillbakadragen? :) Om man exempelvis söker på k&s så får man ju även träff på annonstexter, inte bara rubriker.
Kanske inte. Men det verkar ju störa en del så det blir ju väldigt underhållande.

Klocka för topic.
52E24EFD-6B33-4310-98CF-C49D3AACC060.jpeg

Ha en fortsatt trevlig söndag!
 
… men om du @Master J eller någon annan i tråden har ett bättre förslag på hur man gör så varsågoda.
Man vill ju gärna ha kvar historiken på det man tänkt sälja, sen kan det hända att man ändrar sig på nytt 🙂

Armida A6 ([tillbakadr.]och Squale 1545 Mikro LE[tillbakadr.])​

Till och med jag som är norsk fattar 😄 (nästan i alla fall)

Armida A6 och Squale 1545 Mikro LE (Squalen tillbakadr.)​

Ville vara tydligare också för våra svenska vänner 😂😆
 
Tillbaka
Topp