Okey då.Läser du detta måste du posta bild på en klocka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Okey då.Läser du detta måste du posta bild på en klocka.
Vad har vi här berätta?Klocka:
Läser du detta måste du posta bild på en klocka.
Får bli en arkivbild då.Läser du detta måste du posta bild på en klocka.
En vintage Squale 2003 quartz. Charmig rackare med kupat plexi och vridnings inlägg i akrylplast.Vad har vi här berätta?
Så djefla grym den där!
Grymt riktigt frän.En vintage Squale 2003 quartz. Charmig rackare med kupat plexi och vridnings inlägg i akrylplast.
Skulle tippa på sent 70-tal och får man förmoda har fått jobba i Italienska havet
Tack!Grymt riktigt frän.
OhKör en gammal goding då A-13A
Arkivbild på syskonet, inte lika saknad.Oh
Tar också en ur arkivet då (lite saknad).
Panikstädar inför besök imorgon. Fattar inte var jag ska göra av den här jävla lådan bara Måste hitta större lägenhet...Läser du detta måste du posta bild på en klocka.
Läser du detta måste du posta bild på en klocka.
Precis hemkommen från "Dune" helt ok film. Bra produktion överlag om man gillar sci-fi. Inte lika exalterad som mina polare som avgudade filmen däremot.Läser du detta måste du posta bild på en klocka.
Fattar inte heller strategin eller vad det nu är men whatever@parasec jag är inte spekulant, men hade jag varit det hade jag undrat varför du fortsätter bumpa en annons där innehållet är tillbakadraget och antagligen letat efter andra annonser...
Thread 'Armida A6 ([tillbakadr.]och Squale 1545 Mikro LE[tillbakadr.])' https://klocksnack.se/threads/armida-a6-tillbakadr-och-squale-1545-mikro-le-tillbakadr.153958/
@parasec jag är inte spekulant, men hade jag varit det hade jag undrat varför du fortsätter bumpa en annons där innehållet är tillbakadraget och antagligen letat efter andra annonser...
Thread 'Armida A6 ([tillbakadr.]och Squale 1545 Mikro LE[tillbakadr.])' https://klocksnack.se/threads/armida-a6-tillbakadr-och-squale-1545-mikro-le-tillbakadr.153958/
Jag har klurat på samma men om jag tolkar paranteserna rätt så är det bara Squalen som är tillbakadragen?Fattar inte heller strategin eller vad det nu är men whatever
@parasec jag är inte spekulant, men hade jag varit det hade jag undrat varför du fortsätter bumpa en annons där innehållet är tillbakadraget och antagligen letat efter andra annonser...
Fattar inte heller strategin eller vad det nu är men whatever
Precis så. Väldigt tydligt om man läser noga (dvs. skippa/ignorera parantesen när ni läser).Jag har klurat på samma men om jag tolkar paranteserna rätt så är det bara Squalen som är tillbakadragen?
Precis så. Väldigt tydligt om man läser noga (dvs. skippa/ignorera parantesen när ni läser).
Kan man basic svenska och/eller grundläggande programmering så ja"Väldigt tydligt"
Behöver squalen ens vara med i rubriken? Räcker det inte att ha kvar den i annonsen och skriva att den är tillbakadragen? Om man exempelvis söker på k&s så får man ju även träff på annonstexter, inte bara rubriker.… men om du @Master J eller någon annan i tråden har ett bättre förslag på hur man gör så varsågoda.
Man vill ju gärna ha kvar historiken på det man tänkt sälja, sen kan det hända att man ändrar sig på nytt
Kanske inte. Men det verkar ju störa en del så det blir ju väldigt underhållande.Behöver squalen ens vara med i rubriken? Räcker det inte att ha kvar den i annonsen och skriva att den är tillbakadragen? Om man exempelvis söker på k&s så får man ju även träff på annonstexter, inte bara rubriker.
… men om du @Master J eller någon annan i tråden har ett bättre förslag på hur man gör så varsågoda.
Man vill ju gärna ha kvar historiken på det man tänkt sälja, sen kan det hända att man ändrar sig på nytt
Om du flyttar parentesen till efter "och" tror jag det blir tydligarePrecis så. Väldigt tydligt om man läser noga (dvs. skippa/ignorera parantesen när ni läser).