Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen! Omlokaliserad till Götet nu men saknar Umeå och Norrland ordentligt emellanåtDet var som fan! Världen är liten, Riktigt fin utsikt över älven![]()
Inte dumma alls! Gillar den gröna skarpt!Nytt från San Martin? Inte sett de tidigare iaf
San Martin 38mm Colorful Dive Watch Miyota 8215 Automatic Mechanical Watches SN044-G
San Martin major in qualitied diving stainless steel watches, bronze watches.www.skbwatches.com
Jag kör utan datum idag så då behöver man inte fundera på det.MorningFel datum även här
![]()
![]()
Grymt snyggt! Kanske ska köpa ett rött band jag också till min Smiths. Tack för att du kollade
Typiskt… såldFinns helt ny från endast 2500:- på chrono24 också !
Japp, den är väldigt prisvärd om man köper ny. 2000kr från creationwatches. Inte lika prisvärd begagnad på K&S tyvärr.Seiko Pandaidag med kronograf, 100 meter vatten, safirglas och solar quartz. Riktigt mycket för pengarna helt enkelt
![]()
![]()
![]()
![]()
Överlag är Seiko Citizen etc ofta dåligt prissatt på K&S kontra näraktörer se ex aqualand för typ 2500-2700kr när de kostar tre lax nya på ur och PennJapp, den är väldigt prisvärd om man köper ny. 2000kr från creationwatches. Inte lika prisvärd som begagnad på K&S tyvärr.
Seiko Discover More Chronograph Solar SSC769 SSC769P1 SSC769P 100M Herrklocka
Vi erbjuder de absolut bästa priserna på klockor som Seiko Discover More Chronograph Solar SSC769 SSC769P1 SSC769P 100M Herrklocka har rostfritt stålfodral, rostfritt stålarmband, solrörelse, kaliber: V176, safirglas, vit urtavla, analog displaywww.creationwatches.com
Undrar även om klockan verkligen är sprillans ny med tanke på att du bär den på ovan bilder?
Avslutad - Prisbump! Ny Seiko Solar Chronograph Panda & Honeycomb Dial
Säljer en sprillans ny Seiko Solar Kronograf med Panda och Honeycomb tavla. Tavlan är fantastiskt cool med bikupamönstrad tavla och på det en panda kronograf som gör att djupet ökas ytterligare. Denna klocka är lite speciell då glaset är safir vilket Seiko generellt inte har. Namn: Seiko...klocksnack.se
Ja här vräker det ner och blåser så....Blir det någon snöstorm?
![]()
Ja här vräker det ner och blåser så....
![]()
Skulle kunna funkacoolt, har du en egen curlingbana på tomten?
Håller med att flera märken saknas. Den listan ser enbart ut att innehålla märken de saluför.![]()
Top 10 Best Microbrand Dive Watches [List & Guide] - WATCHBANDIT
Buy Best Microbrand Dive Watches at Watchbandit ⭐ Free- & Worldwide Shipping ⭐ TrustedShops Certified ⭐ Germany Since 2014 ⭐watchbandit.com
Watchbandit (har iofs ingen aning om vem det är) listar 10 bästa mikrobranddykarna.
Några vettiga men mycket man saknar, CW såklart, Halios, m.fl
Här är listan om ni inte orkar öppna länken
1 Squale Matic. -Bra val, den har jag
2 Alsta Nautoscaph Superautomatic. -Ny för mig. Ser väl helt ok ut?
3 Spinaker croft...
4 Zelos Hammerhead -Ett till bra valCoool som f...
5 Le Jour Hammerhead -Också en schysst klocka tycker jag (fast jag inte har den)
6 Zelos Abyss. -2 Zelos på listan, Inte fel
7 Vandaag Primus -Dykarklocka??? Helt värdelös såvida den inte kan kokas kaffe på.
8 Crafter Blue -Har ingen koll, inte ens sett en irl
9 Alstra Nautoscaph IV - En Alsta till...
10 RZE Endeavour. Bra skit enligt högprofilerade mikrotrådprofiler![]()
Håller med att flera märken saknas. Den listan ser enbart ut att innehålla märken de saluför.
Överlag är Seiko Citizen etc ofta dåligt prissatt på K&S kontra näraktörer se ex aqualand för typ 2500-2700kr när de kostar tre lax nya på ur och Penn![]()
Hoppsan, verkar vara en jäkla spred på denna över nätet. Korrigerar prisetJapp, den är väldigt prisvärd om man köper ny. 2000kr från creationwatches. Inte lika prisvärd begagnad på K&S tyvärr.
Seiko Discover More Chronograph Solar SSC769 SSC769P1 SSC769P 100M Herrklocka
Vi erbjuder de absolut bästa priserna på klockor som Seiko Discover More Chronograph Solar SSC769 SSC769P1 SSC769P 100M Herrklocka har rostfritt stålfodral, rostfritt stålarmband, solrörelse, kaliber: V176, safirglas, vit urtavla, analog displaywww.creationwatches.com
Undrar även om klockan verkligen är sprillans ny med tanke på att du bär den på ovan bilder?
Avslutad - Prisbump! Ny Seiko Solar Chronograph Panda & Honeycomb Dial
Säljer en sprillans ny Seiko Solar Kronograf med Panda och Honeycomb tavla. Tavlan är fantastiskt cool med bikupamönstrad tavla och på det en panda kronograf som gör att djupet ökas ytterligare. Denna klocka är lite speciell då glaset är safir vilket Seiko generellt inte har. Namn: Seiko...klocksnack.se
Samma här nuJa här vräker det ner och blåser så....
![]()