Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För jäkla bra den där!Dags för efter lunch kaffe.
Tackar! Ska ta en liten kik. Hon vill ha vitt sa hon men det finns säkert där också. Vitt självlysande fanna bara i 18mm på cheapestnatostraps dessvärre. De hade vart poppis!Om dottern är inne på rosa: https://www.natoband.nu/products/natoband-klockarmband-neon-rosa
Sjukt bra den därDags för efter lunch kaffe.
Sjukt somrig! Det måste den vara eftersom solen alltid lyser i rymden. Ibland tom två solar.Apropå sommardinka
Vart hittar du dessa banden? Dottern har en Bamse-klocka från GUL med blått band men hon har också pratat om rosa ”om det går”Sjukt somrig! Det måste den vara eftersom solen alltid lyser i rymden. Ibland tom två solar.
Här har dottern accepterat att pappa byter band på hennes nya klocka då och då
Edit: ”I’m terrific”
KöööööpVart hittar du dessa banden? Dottern har en Bamse-klocka från GUL med blått band men hon har också pratat om rosa ”om det går”
Du kan få köpa min blåa om du vill.Nä är väl dax att trycka på knappen funderat hela helgen o har inte det där dödsrycket man hade förr.
v3?Du kan få köpa min blåa om du vill.
Redig bump på detta inlägg, men har du några bilder att bjuda på? Jagar Tropic till min Seiko Alpinist med 19mm luggar, men enda jag kan hitta i rätt storlek är Cheapest Nato Straps, vilket inte lockar... Joseph Bonnies ska ju vara asbra, trots allt. Och sitter 20mm bra på 19mm, så är det ju bara att köra! Tycker dock inte att läder på 20 ser bra ut på 19, men gummi kanske trycks ihop annorlunda.Jag kör 20 mm tropic från Joseph Bonnie på mina 19 mm Superman, funkar finfint.
Kapar inlägget men så här ser Joseph Bonnie ut på mina Deepstar II som också har 19mm mellan bandhornen. Funkar perfekt tycker jag. Jag får dessutom ett litet glapp med JB på klockor med 20mm så jag skulle tro att deras band är närmare 19,5mm. Just nu har Woolbrooks ta tre betala för två och deras band är exakt samma som JB men med ett annat spänne.Redig bump på detta inlägg, men har du några bilder att bjuda på? Jagar Tropic till min Seiko Alpinist med 19mm luggar, men enda jag kan hitta i rätt storlek är Cheapest Nato Straps, vilket inte lockar... Joseph Bonnies ska ju vara asbra, trots allt. Och sitter 20mm bra på 19mm, så är det ju bara att köra! Tycker dock inte att läder på 20 ser bra ut på 19, men gummi kanske trycks ihop annorlunda.
Ser ju inte dumt ut alls! Men som sagt, gummi komprimeras väl annorlunda än läder. Joseph Bonnie har ju också trepack för 180 euro, så kan nog vara nåt! Vitt, orange och grått, kanske...Kapar inlägget men så här ser Joseph Bonnie ut på mina Deepstar II som också har 19mm mellan bandhornen. Funkar perfekt tycker jag. Jag får dessutom ett litet glapp med JB på klockor med 20mm så jag skulle tro att deras band är närmare 19,5mm. Just nu har Woolbrooks ta tre betala för två och deras band är exakt samma som JB men med ett annat spänne.
Kööööp Woolbrook eller JB, kan verkligen rekommendera dessa band. Har 5 de på 5 klockor med 19 mm mellan luggarna, funkar hur bra som helst!Ser ju inte dumt ut alls! Men som sagt, gummi komprimeras väl annorlunda än läder. Joseph Bonnie har ju också trepack för 180 euro, så kan nog vara nåt! Vitt, orange och grått, kanske...
Men trepacken är väl silicon?Ser ju inte dumt ut alls! Men som sagt, gummi komprimeras väl annorlunda än läder. Joseph Bonnie har ju också trepack för 180 euro, så kan nog vara nåt! Vitt, orange och grått, kanske...