• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Delgada

Patek
Ja det är ett jäkla slit, men någon måste ju göra det....😊
20230714_105756.jpg

20230714_105758.jpg
 

Pippis pappa

Rolex
2-Faktor
Jävla mästerfotograf! Ångrar försäljningen nästan 😂



Såklart, Serica är den som har trasigt urverk från fabrik va? 👍
Såg att det låg en (såvitt jag kunde avgöra) likadan ute i ”klocklådan” på fejan nu på förmiddagen. Ingen aning om priset var rätt på den dock.

Kan ju inte själv säga något beträffande urverket, men det har ju inte varit odelat positiva omdömen man hört - vilket väl till viss del har bidragit till att flytta en fin klocka nedåt på priolistan för min del.
 

Thelonius

Panerai
2-Faktor
Ibland vill man prova något nytt så jag beställde en länk från Fostner. Deras relativt nya ”9 row beads of rice” med rak ändlänk. Tyckte resultatet blev riktigt bra.


Tyvärr är priset sådant att det kräver eftertanke. Beställde från USA ( finns även butik i UK ) så med frakt, moms samt postens extra avgift närmar vi oss 2000kr vilket inte är jättebilligt precis.

IMG_2569.jpeg
IMG_2570.jpeg
 
Topp