Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pratade just med paypal som inte kunde lösa mitt problem. De skulle skicka ärendet vidare och återkomma tidigast i slutet på nästa vecka.
Det blir alltså inga klockköp för mig på ett tag.
Det kan man tycka.ehum... det går väl bra att betala med kort?
I mörkblåUte är det grått.
Inne är det blått.
HaBraHelg.
![]()
+ för bra synkLjusblått i två nyanser, där den ena väl är mer Tiffany.
![]()
Äsch..., det var för jag tog upp den ena ur lådan, skakade igång den och ställde tiden.+ för bra synk![]()
Synk ändå!Äsch..., det var för jag tog upp den ena ur lådan, skakade igång den och ställde tiden.
Är det ens riktigt läder? Ser rätt plastigt ut på bildenUppdatering avseende mitt projekt att förbättra färgen på ett brunt läder bund.
Det har legat i earl grey tea, rött rooibos tea och därefter i svart tea med nån fruktsmak för att neutralisera doften från rooibos.
Efter detta nåt dygn i teakolja.
Ursköljd med kokhett vatten och därefter torkat... Blev det nåt bra då?
![]()
Jo det blev bättre, men inte så bra som jag hoppades.
Allt frid fröjd nu då?
Icke!
Åhfyförsatan vad det luktar om bandet nu!! Jordgubbs-bensin typ. Livet är en prövning...
Vad jag dock med säkerhet kan konstatera är att man inte behöver vara så nervös att ett läder ska förstöras om det blir blött. Detta läder har utsatts för flera bad i 98-gradigt vatten, legat kvar i kallnande tea över natten osv. Det har inte lösts upp eller spruckit eller förvandlats till en ond demon.
Så vattelek och simning med läder kan härmed deklareras som tillåtet.
Frågan är hur jag ska göra med doften nu. Man vill ju inte stinka petroleum-frukt. Det får vädra ett tag så får vi se.
Men lite roligt har jag allt haft.![]()
Veganskt läderÄr det ens riktigt läder? Ser rätt plastigt ut på bilden![]()
Vet inte hur det funkar med veganskt ”läder” men annars är narvsvärta bra. Gissar att det veganska inte tar upp någon vätska och därför inte helller ändrar färg om man inte målar det.Veganskt läder![]()
Underbart tokigt allihopaUppdatering avseende mitt projekt att förbättra färgen på ett brunt läder bund.
Det har legat i earl grey tea, rött rooibos tea och därefter i svart tea med nån fruktsmak för att neutralisera doften från rooibos.
Efter detta nåt dygn i teakolja.
Ursköljd med kokhett vatten och därefter torkat... Blev det nåt bra då?
![]()
Jo det blev bättre, men inte så bra som jag hoppades.
Allt frid fröjd nu då?
Icke!
Åhfyförsatan vad det luktar om bandet nu!! Jordgubbs-bensin typ. Livet är en prövning...
Vad jag dock med säkerhet kan konstatera är att man inte behöver vara så nervös att ett läder ska förstöras om det blir blött. Detta läder har utsatts för flera bad i 98-gradigt vatten, legat kvar i kallnande tea över natten osv. Det har inte lösts upp eller spruckit eller förvandlats till en ond demon.
Så vattelek och simning med läder kan härmed deklareras som tillåtet.
Frågan är hur jag ska göra med doften nu. Man vill ju inte stinka petroleum-frukt. Det får vädra ett tag så får vi se.
Men lite roligt har jag allt haft.![]()
Jodå. Det är riktigt läder. Doftade till och med så där skönt som läderband kan göra. Då.... inte nu.Är det ens riktigt läder? Ser rätt plastigt ut på bilden![]()
Den är riktigt bra. Känns som sjukt mycket pang för pengarna.Ville bara tipsa om att Stjärnis kör BF kampanj på båda nya PH1000m.
![]()
Är det också watchwear?
Ville bara tipsa om att Stjärnis kör BF kampanj på båda nya PH1000m.
![]()
Samma här!Nu ska jag nog iof inte köpa men någon speciell kod? För mig kostar de 12.3k nu 20min senare![]()
Se där. Erbjudandet har upphört. Var väl ett black friday pris. Ingen rabattkod.Nu ska jag nog iof inte köpa men någon speciell kod? För mig kostar de 12.3k nu 20min senare![]()
Se där. Erbjudandet har upphört. Var väl ett black friday pris. Ingen rabattkod.