Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
( ͡° ͜ʖ ͡°)På väg hem i ljusa sommarnatten![]()
Är kolfiber både i tavla och boett.( ͡° ͜ʖ ͡°)
Rå! Tavlan ser ut att vara komposit. Är boetten också det eller nån dlc historia?
GrattisBlev sjuttio bast igår. Lite trött idag. Känns att man inte är sextionio längre.
Tjugofyra timmars enhandare för illusionen att tiden går långsammare samt i ett för en gammal sengångare hanterbart tempo.
![]()
Fantastiskt! Då blir det till att hänga på låset.God morgon, idag öppnar en veckas preorder på Halios Seaforth IV i många färger och varianter.
![]()
SEAFORTH IV
ORDERING DETAILS TECHNICAL DETAILS OTHER PRICING: USD$775 for rotating bezel on rubber strap; USD$735 for fixed bezel on rubber strap. Additional USD$135 for stainless steel bracelet and USD$165 for titanium bracelet SHIPPING: Canada: Free / USA: $25 / Everywhere else: $65 PRE-ORDERS NOW CLOSED...halioswatches.com
Länk ”ska” gå att beställa om ca en vecka @Nikk ska komma upp på hemsidan.
Ja, Spinnaker gör mycket bra. Vilken logo är det du har svårt för? De byter ju för höge farao logo/typsnitt nästan varje år. Jag har tre ur från dem och inget av dem har samma logo. De har kört om San Martin i det avseendet som länge också led av ambivalens med flera olika logos (har två ur från dem med olika logos). Sen kan man vara olika känslig för hur man upplever logos. Mig rör det oftast inte i ryggen, utan är en s.k. ickefråga för mig. Undantaget är Invictas som enligt mig ser för jävlig ut, men det gör å andra sidan de flesta av deras ur också. Ja, ja...smaken är som...Gäller att se allt positivt
Fin den där! Tycker spinnaker gör mkt kul men deras logga har jag så sjukt svårt för![]()
Ja, det är den. Fick nog inte mer plats på tavlan som ju är rätt "busy" med siffror och index. Men det är ett fint och typiskt Fliegeruhr.Hörde jag ordet logo, denna är diskret tycker jag![]()
![]()
Lite kul att den sitter i inner cirkeln också, blir nästan som en liten miniatyrklocka.Ja, det är den. Fick nog inte mer plats på tavlan som ju är rätt "busy" med siffror och index. Men det är ett fint och typiskt Fliegeruhr.![]()
Och så fick man sig en rejäl överraskningAtt vänta på nytt är bedrövligt. Imorgon måste jag få paket![]()
![]()
Inte affordable dåGrön tavla och inget datum.
Men 45K!
![]()