• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Delgada

Patek
Trevlig helg medmissbrukare.
20240614_155309.jpg
20240614_155314.jpg
 

RobinBanks

Panerai
2-Faktor
Den där var ju riktigt schysst! Trist och konservativ som jag är hade jag valt den svarta tavlan men ser ut som ett fint bygge med lite egen twist på ett klassiskt stuk och med i mitt tycke ganska perfekta dimensioner. Kul att se! 👍👍
Tack, jo dom är roliga! Däremot, ska man gå på en Studio Underd0g, så bör man välja någon annan är just den svarta, i mitt tycke. Svarta tavlor finns det tillräckligt många andra som gör bra 🙂
 

BoZ80

Rolex
2-Faktor
Tack, jo dom är roliga! Däremot, ska man gå på en Studio Underd0g, så bör man välja någon annan är just den svarta, i mitt tycke. Svarta tavlor finns det tillräckligt många andra som gör bra 🙂

Den har fin lyster och sticker ut jämfört med den genomsnittliga svarta tavlan tycker jag.
Ska man köpa ett ur bör man välja något man faktiskt trivs med att bära själv. Sedan är det kul att se att inte alla andra har samma smak som en själv, hade blivit trist. ✌️
 
Topp