Tack!Har kört det! Helt klart värt för pengen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Har kört det! Helt klart värt för pengen.
Även om det förmodligen är rätt svar så är det alltid lika tråkigt att höraTräna lite lättare ett tag tycker jag.
Följdfråga, vilken storlek bör man satsa på? Jag har 81cm i midja och funderar på small (63,5 - 84cm). Läste ett omdöme som sa att large (84 - 104cm) var för stor trots 93cm midja.Har kört det! Helt klart värt för pengen.
Även om det förmodligen är rätt svar så är det alltid lika tråkigt att höra![]()
Sorry, får göra en pudel där! Det var detta jag köpte (ungefär samma pris): https://www.gymgrossisten.com/powerlifting-lever-belt-black/1089-73R.htmlFöljdfråga, vilken storlek bör man satsa på? Jag har 81cm i midja och funderar på small (63,5 - 84cm). Läste ett omdöme som sa att large (84 - 104cm) var för stor trots 93cm midja.
Tusen tack! Då får det bli att testa medium istället då.Sorry, får göra en pudel där! Det var detta jag köpte (ungefär samma pris): https://www.gymgrossisten.com/powerlifting-lever-belt-black/1089-73R.html
Jag har 83cm midja nu, kanske 80 i somras när jag använde det mer. Körde på storlek M. Finns två hål kvar för mig att göra det mindre och flera om magen skulle växa något otroligt framöver!
Det var ungefär samma i vårasHantlar, kettlebells osv verkar vara slut nästan överallt?
Det var ungefär samma i våras![]()
Precis som i våras. Jagade hantelset hur länge som helst. Första jag gjorde när höstens restriktioner kom var att köpa en kb till.Hade ingen aning om att folk hamstrar vikter! Såg nån artikel som handlade om hemmaträning där de beklagade sig över att det var slut överallt.
Kikade in på Gymgrossiten och ser att det mesta är restnoterat.
Köp beg.Hantlar, kettlebells osv verkar vara slut nästan överallt?
Köp beg.
Folk hemmatränar som aldrig förr!Jag har så att jag klarar mig. Blev bara lite paff att det inte är bara wc papper och örontermometrar folk hamstrar.![]()
Vi borde kanske starta en SOFTCORE-trådFör att vara tråden för lite tyngre styrketräning så är det rätt mycket syjunta och bullfika över det hela. Corona, hemmagym, f-n och hans moster.
Vart är snacket om råa ägg, RSR, marklyftet som gick åt h-elvete, byxorna som sprack och shaken som du fick upp när du satte den i vrångstupen?![]()
Haha. Kan bjuda på den här:För att vara tråden för lite tyngre styrketräning så är det rätt mycket syjunta och bullfika över det hela. Corona, hemmagym, f-n och hans moster.
Vart är snacket om råa ägg, RSR, marklyftet som gick åt h-elvete, byxorna som sprack och shaken som du fick upp när du satte den i vrångstupen?![]()
Här har du.Jag tycker absolut att vi ska ha en softcore /disco-byggartråd.![]()
Råa ägg är farligt, RSR sub optimalt och marklyft en går alltid bra eftersom de hålls mellan 65-85%För att vara tråden för lite tyngre styrketräning så är det rätt mycket syjunta och bullfika över det hela. Corona, hemmagym, f-n och hans moster.
HUR lyckades du med det där?Råa ägg är farligt, RSR sub optimalt och marklyft en går alltid bra eftersom de hålls mellan 65-85%
Sumo, helt ny stång från eleiko och pause ovanför knät. Och det finns långa mycket värre bilder än det där, men dom sparar jag er.HUR lyckades du med det där?
Då förstår jag. Brukar riva upp smalbenen men inte högre upp än till precis under knät. Man vill ju se ut som en BEAST liksom..Sumo, helt ny stång från eleiko och pause ovanför knät. Och det finns långa mycket värre bilder än det där, men dom sparar jag er.
Yep, längst med smalbenen, framförallt när det är tungt (90-105%). Börjar med stången mot smalbenen, böjer benen till startposition och trycker ner/bak rumpan för att få en lite mer fördelaktig vinkel i början av lyftet. Inte lik extremt som Eddie Hall men typ åt det hållet.Proteinupptaget är dåligt på råa ägg.
Marklyft - gnider ni stången längs smalbenen? Jsg nuddar aldrig
Beror väl lite på teknik hos enskilde individen. Men jag försöker få stången så nära kroppen det går.Proteinupptaget är dåligt på råa ägg.
Marklyft - gnider ni stången längs smalbenen? Jsg nuddar aldrig
Fake news!Grundläggande fysik säger ju att får man den typen av sår på benet så har antingen a) en för stor del av rörelseenergin fördelats i fel vinkel, eller b) ett objekt (benen) varit i vägen för den korrekta rörelsebanan. ”Beast”, absolut. Men suboptimalt.