• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Jag gick på endast service utan polering när jag servade min hos Nymans. De gör inget prisavdrag om du väljer att ta bort poleringen, så det handlar väl mer om hur mycket material du har kvar på boetten och hur viktigt det är för dig att den ser blank ut. Nu är min väldigt fin för sin ålder, men hade jag haft många repor hade jag nog valt bort det ändå för att hålla boetten så intakt som möjligt.
Ok. Jo det finns del hairlines osv..men man kan ju välja en "lättare" polering frågan är hur stor skillnad det egentligen blir i slutändan

Har haft min 126610 i några månader nu o intrycket som kom från början är fortfarande som jag skrev lite om i min recension. Mer balanserad trots något större mm på tavla o länk. Luggarna gör mer än va man tror på helheten jämfört med 116610 då. Imho
Skulle va trevligt att se hur den gör sig på nato, ska googla!

Vi kör Italienskt läder några dagar 😎
22CA4ED9-EC56-4035-9007-DC662F8BC335.jpeg

Fick tips från en AD om att dom hade 126613LN hemma som dom kunde sälja direkt. Efterfrågan på G&S verkar inte vara så stor? Är det ett dåligt tecken? Jag tycker den ser ganska trevlig ut.

Bilagor

• 9295FAF1-254A-4EBA-B5EA-BE0DEA4AEBC8.jpeg
    9295FAF1-254A-4EBA-B5EA-BE0DEA4AEBC8.jpeg
    56.9 KB · Visningar: 37
Tillbaka
Topp