Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Loggan är bedrövligHej,
Vad tycker ni om Sub esteel-modellerna? Gillar den svarta och den blå. Men för blanka eller vad tror ni?
Jo, men bättre nu iaf. Var ju i avvikande färg förut. Den delen kan jag nog leva med...Loggan är bedrövlig
Ser så glansiga ut…Hej,
Vad tycker ni om Sub esteel-modellerna? Gillar den svarta och den blå. Men för blanka eller vad tror ni?
Håller med, less is more.Loggan är bedrövlig
Ja, men jag är kinkig tyvärr.Jo, men bättre nu iaf. Var ju i avvikande färg förut. Den delen kan jag nog leva med...
Hur tar du dessa foton?
Porträtt-läget med en iPhoneHur tar du dessa foton?
Jag gissade det men jag har svårt att få fokus.Porträtt-läget med en iPhone![]()
Äh. Det blev ganska bra, faktiskt. Tack!Jag gissade det men jag har svårt att få fokus.
Vart bättre än minÄh. Det blev ganska bra, faktiskt. Tack!
![]()
Det var ändå inte du som började. För bra bilder är också off tonic, eller.....?Ursäkta att det inte är en sub förresten. Jag gick lite off topic.
Det var väl visst jag. Och du har druckit för mycket gin, kompisDet var ändå inte du som började. För bra bilder är också off tonic, eller.....?
Det5 var många år sedan jag drack gin. men håller med om att man kan tänka olika i det här fallet också.Det var väl visst jag. Och du har druckit för mycket gin, kompis![]()
... det var mest att du skrev tonic istället för topic ovanDet5 var många år sedan jag drack gin. men håller med om att man kan tänka olika i det här fallet också.
Ett tag hade typ alla 24 eller 25, men så skiftades de ut mot annat ... jag tror det är några i tråden som har kvar sina dock.Ingen som har pam0024? Personligen så tycker jag att den är finaste Submersible som har gjorts!
Härlig lysmassa!Min gamla. Fin men jag saknar den inte.
Ett tag hade typ alla 24 eller 25, men så skiftades de ut mot annat ... jag tror det är några i tråden som har kvar sina dock.Jag föredrar personligen 25 över 24, men jag avskyr datumbubblor.
![]()
Fattar, men gillar inte tavlan på pam0025 inte heller att den är borstat stål. Pam0024 får mig att tänka på Das Boot. Hade varit kul om någon medlem kunde slänga upp någon bild på en pam0024
![]()
Inte i dagsläget, men hade denna en sväng i fjol!Ingen som har pam0024? Personligen så tycker jag att den är finaste Submersible som har gjorts!
Ja, tritiumtavla som åldrades på bästa möjliga sätt.Härlig lysmassa!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hur många vill du ha?![]()