• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

Undra vilken variant som kommer att vara mest poppis? Moon kanske men hade varit skoj om de var någon annorlunda färg
Moon kommer nog vara väldigt poppis som sagt, men skulle inte förvåna mig om Uranus blir populär bara för Tiffany-hypen…🙄

Personligen är det Mars och Uranus som är roligast (men troligtvis är det Moon som kommer säljas mest, den är ju "mest" Speedmaster av dem).

Jag kommer köpa en ut rent wizzologiskt perspektiv, blir en svart så spar jag 60K dessutom. Måste bara få en på armen samtidigt som jag nyper mig själv.
Snackade precis med Swatch och detta kommer bli standard klockor, inget limiterat eller begränsat förutom på release dagen.

Min förhoppning är att Rolex gör samma collab bara för sätta spiken i kistan! Kan ni se det framför er en plast DSSD 🤩

Jag kommer köpa en ut rent wizzologiskt perspektiv, blir en svart så spar jag 60K dessutom. Måste bara få en på armen samtidigt som jag nyper mig själv.
Snackade precis med Swatch och detta kommer bli standard klockor, inget limiterat eller begränsat förutom på release dagen.

Min förhoppning är att Rolex gör samma collab bara för sätta spiken i kistan! Kan ni se det framför er en plast DSSD 🤩
Känner jag dig rätt så blir det en snabb catch and release 🙃

D2325784-6210-4D6A-AE0E-FC9D9A1B64DC.jpeg

Mycket sugen att införskaffa mig en pjäs... annorlunda och kul släpp. Jag likt som många andra i tråden är intresserade av hur Omega kommer påverkas av detta!

Mycket sugen att införskaffa mig en pjäs... annorlunda och kul släpp. Jag likt som många andra i tråden är intresserade av hur Omega kommer påverkas av detta!

Som ekonom är man nyfiken på hur betalningsmodellen mellan parterna ser ut för det här samarbetet. (Även om företagen ingår i samma koncern).

• Like
Reactions: PJZ
Jag har fått till att en kompis köper åt mig...vet inte hur snabbt klockorna kommer att gå osv men frågan är vad man ska köpa o om man ska köpa två hmmm...

Gissar jag att det finns intresse för vilken av versionerna som helst här så det blir snabb flipp om man ångrar sig?

Jag har fått till att en kompis köper åt mig...vet inte hur snabbt klockorna kommer att gå osv men frågan är vad man ska köpa o om man ska köpa två hmmm...

Gissar jag att det finns intresse för vilken av versionerna som helst här så det blir snabb flipp om man ångrar sig?
Jag kan tänka mig alla utom den rosa ;)

Ska de seriöst sitta så där i +2 dagar? De ser ju inte direkt förberedda ut, antar att de har kompisar som kommer och byter av lite till o från... Kan ingen tala om för dem att det inte är limited editions? (men de kanske vill vara "först" och inte klarar av att vänta i x antal veckor)
FOMO deluxe 🤡

Berätta mer om hur de såg ut! Vad var tydligt IRL? Osv..... spill the beans.
Var inne på att köpa Mars innan jag såg den live, men gillade inte alls den röda färgen nu när jag såg den. Fick upp ögonen för Jupiter, den och Pluto var mest intressanta, helt tvärtom mot vad jag tyckte på bild. Lite kul att det var trängsel utanför skyltfönstret men nästan tomt i butiken

Var inne på att köpa Mars innan jag såg den live, men gillade inte alls den röda färgen nu när jag såg den. Fick upp ögonen för Jupiter, den och Pluto var mest intressanta, helt tvärtom mot vad jag tyckte på bild. Lite kul att det var trängsel utanför skyltfönstret men nästan tomt i butiken
Hur upplevdes Moon och Mercury? Ser trevliga ut på bild …

Kan inte säga annat än jag blir glad av lekfullheten och kopplingarna till rymden i denna kollektion. Har varit på bra humör hela dagen sen jag såg detta på Hoodinke i förmiddags.

Återstår att se om man kan få tag i en.

Tillbaka
Topp