Götaplatsen nu!! Fanns några Sun, en Jupiter och några Uranus kvar!
Blev en Jupiter för mig idag
Så nära men så långt borta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Götaplatsen nu!! Fanns några Sun, en Jupiter och några Uranus kvar!
Blev en Jupiter för mig idag
Smärtsamt att seSå nära men så långt borta!
Snyggt! Här blev det tvåLyckades klippa tre
Moon, earth, Jupiter
Alla cert är stämplade med morgondagens datum… de kanske dyker upp någonstans då med?
Tyckte också det var märkligt med certet!Ingen som kan klippa en och skicka till Skåne
Monster grill
Vet någon ifall alla modeller såldes idag ifrån bilen i gbg? Fanns bara 4 olika när jag var där.
Alright! Var på jakt efter en moon men var slut. Vet man vilka modeller som har störst åtgång samt lägst?Alla utom mars och solen tror jag vet var… va 2 som fattades och Neptunus hade de inte ens i broschyren
Jag hörde att de hade Moon och Mercury tidigare idag. När jag var där sa dom att Pluto, Sun, Uranus och Jupiter fanns, men när det var min tur hade någon knipit sista PlutonVet någon ifall alla modeller såldes idag ifrån bilen i gbg? Fanns bara 4 olika när jag var där.
Jag hörde att de hade Moon och Mercury tidigare idag. När jag var där sa dom att Pluto, Sun, Uranus och Jupiter fanns, men när det var min tur hade någon knipit sista Pluton
Det är plast så det känns plastigt. Dock helt ok känsla med matt finish.Känns de plastiga? Eller får man en trevlig känsla?
Fasen att man missat hela helgen
Det matta och vikten kan man uppleva plastigt men ingen plastighet i den mening att det känns flimsigt eller flexar eller repas. Tvärtom känns ytan hård. Kunde åstadkomma något ytligt märke under ena bandhornet när jag kämpade med att få på olika länkar (1171, 1039, Forstner Flatrlink - nej de passar inte så något skiljer från Omegaboetterna). Fastnade i kläm i bussdörren imorse. Fick bända mig loss och det gjorde rätt ont. Märken i huden av krona och pushers satt i en halvtimme men inget syntes på bezel, boett, plexi eller annat. Gott betyg. Upplever definitivt inte att detta är en plastgimmick.Känns de plastiga? Eller får man en trevlig känsla?
För mig mindre känsla av plast än keramisk kärlek . Känns trevlig att bära och lika kul som Speedy att byta band på. Gäller förstås kombon mig+Jupiter.Det är plast så det känns plastigt. Dock helt ok känsla med matt finish.
Hur blev saturnus med det bruna gummit?Själv fick jag banden för ngn vecka sedan, innan klockor, men så satans lat, ej bytt än..
He he inte bytt än, klockor används knapptHur blev saturnus med det bruna gummit?
Haha fattar - men upplever du att de bruna nyanserna på band och bezel är någorlunda lika? (dvs det bör funka bra?)He he inte bytt än, klockor används knappt
Plastiga är det men ändå fin känsla som många säger. Överraskande bra t.o.m.Känns de plastiga? Eller får man en trevlig känsla?
Ej exakt match, men funkar…Haha fattar - men upplever du att de bruna nyanserna på band och bezel är någorlunda lika? (dvs det bör funka bra?)
Nice - får testa! TackEj exakt match, men funkar…