Vad svarade säljaren?Jag var nog inte ensam om att PMa om den klockan, certets referensnummer visar Earths. Versionen med guldvisare började säljas i mars -23, inte 26/3 -22 som kvittot säger.
KS är på tårna![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad svarade säljaren?Jag var nog inte ensam om att PMa om den klockan, certets referensnummer visar Earths. Versionen med guldvisare började säljas i mars -23, inte 26/3 -22 som kvittot säger.
KS är på tårna![]()
Att annonsen plockas ner och att det var skumt, han kan inte så mycket om klockor. Klockan är köpt via nätet.Vad svarade säljaren?
Vi var där vid kl 13:00 och då var det kanske 8-10 pers i kö. Dom sa när vi kom att Moon och Neptune inte fanns så jag tolkade det som att alla andra fanns inneVar de lång kö samt vilken tid på dagen var ni där ? Fick de in många ?
För nån vecka sen dök det upp en våg av annonser i flödet från handlare som sålde fake MoonSwatch, kan tänka mig en och annan rookie här har trillat dit och (ovetandes) kommer försöka sälja vidare härAtt annonsen plockas ner och att det var skumt, han kan inte så mycket om klockor. Klockan är köpt via nätet.
Finns väl lite olika möjliga scenarion, tänker jag.
Du menar att de var lite för biokeramiskaMajoritet av klockorna fanns nere i Barcelona fyi. Vart inget köp, lite för plastiga för min smak
Exakt, även så hon i kassan sa när jag ångrade köpetDu menar att de var lite för biokeramiska![]()
Tyvärr... Vi KS vänner får helt enkelt hjälpas åt att vara uppmärksamma.För nån vecka sen dök det upp en våg av annonser i flödet från handlare som sålde fake MoonSwatch, kan tänka mig en och annan rookie här har trillat dit och (ovetandes) kommer försöka sälja vidare här
Precis när jag skulle handla blev dom avhysta, sa dom skulle ställa sig vid ICA men hittar inte dom någonstans i Båstad härI Båstad hamn just nu!
Slog till på en Pluto![]()
![]()
Enligt mina beräkningar är minst 98,7 % av alla klockor som visas upp med dyra korthållare och / eller sedlar i bakgrunden fejk.Denna hade vart lätt att tro var reko men de inplastade papperen och bilden underifrån gav bort att det var en fejk. kul att det står "fått lite missfärgning men syns knappt" också
![]()
Riktigt snyggt! Band från Watchwear?Min kära fru ordnade en Mercury åt mig i Barcelona! Över förväntan, riktigt cool
![]()
Har för mig att detta tagits upp i tråden tidigare men hittar inte vart. Vissa moonswatches kommer med kortare band. Någon i gruppen nämnde att de var möjligt att beställa längre från Swatch, hur?
Hur mycket kostar ett band?Ja, jag tror att alla klockor levereras med samma längd med en längre variant går att beställa. Du mailar till swatch via formuläret på hemsidan. Sverigekontoret lägger sedan en beställning, tog några veckor för mig. Bandet kan sedan skickas hem till dig efter betalning alternativt hämtas på deras kontor om du har vägarna förbi Sthlm (då kan även betalas på plats).
Venus levereras med ett kortare band, alla de andra kommer med samma längd.Ja, jag tror att alla klockor levereras med samma längd med en längre variant går att beställa. Du mailar till swatch via formuläret på hemsidan. Sverigekontoret lägger sedan en beställning, tog några veckor för mig. Bandet kan sedan skickas hem till dig efter betalning alternativt hämtas på deras kontor om du har vägarna förbi Sthlm (då kan även betalas på plats).
Hur mycket kostar ett band?
När jag var där i april fanns typ alla utom Moon och Mercury i Swatch butiken på Champs-Élysées.Hur ser utbudet ut i Paris.
Ska ner om någon vecka.
Såg bilen i Halmstad tidigare idag när jag var och handlade, jag stannade dem och de ska åka vidare till Göteborg idag.I Båstad hamn just nu!
Slog till på en Pluto![]()
![]()
Snyggt fångat! Är bilen i GBG? Jag gjorde ett halvdant försök att hitta den men gav upp. Vart stod den?
Har missat bilen i GBG. Inköpt i Lissabon.Snyggt fångat! Är bilen i GBG? Jag gjorde ett halvdant försök att hitta den men gav upp. Vart stod den?![]()
Ah. Den ryktas vara på väg till GBG idag nämligen!Har missat bilen i GBG. Inköpt i Lissabon.