Håller med digAbsolut, tänkte mer på utvecklingen av priset... men den blir förhoppningsvis inte såld!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med digAbsolut, tänkte mer på utvecklingen av priset... men den blir förhoppningsvis inte såld!
Bukten svämmar över, finns några BIN runt 5-6k just nu. Kanske 3k ish innan kvällen, vem vet...Finns några på Chrono24 nu..... priserna
Jaså fast jag tror att det vore rimligt ur ett supply chain-perspektiv att producera miljarder klockor som riskerar att bli osålda och tar upp värdefullt lagerutrymme. Det har jag lärt mig på högskolan. Tröttsamt med halmgubbar.Sett från ett supply chain perspektiv ser jag inga konstigheter. Skulle som producent av valfri produkt aldrig producera mer än vad jag tror vore rimligt att kunna hålla i lager och i balans med mina andra produktlinjer.
Ser inte heller några konstigheter med marknadsföringen. Detta släppet hade likväl kunnat bli en flopp.
Hur upplever du att det är på kundens bekostnad? Vad har hen förlorat? Förutom sin värdighet i att bråka om en plastbit på EUR250
Med tanke på vad som händer i världen idag är detta ett i-landsproblem.
Men det måste ju rimligtvis inte vara något problem på någon av modellerna om nu Venus-modellen levereras med två band.Otroligt tråkigt att man inte kan byta band utan att klippa det som redan är på. Klockan måste ju sitta på ett nato
Gäller det bara Mission to Uranus?Jag hörde att man måste slå sönder klockan för att kunna byta batteri. Tråkigt..
Så klart ”Tiffany-blå” ska vara dyrast…Finns några på Chrono24 nu..... priserna
Säger du inte emot dig själv nu? Det finns knappast något som förespråkar att binda tillgångar i lagerkostnader och osålda inventarier.Jaså fast jag tror att det vore rimligt ur ett supply chain-perspektiv att producera miljarder klockor som riskerar att bli osålda och tar upp värdefullt lagerutrymme. Det har jag lärt mig på högskolan. Tröttsamt med halmgubbar.
Haha! Allvarligt, nu slutar vi med den här fjantargumentationen.Säger du inte emot dig själv nu? Det finns knappast något som förespråkar att binda tillgångar i lagerkostnader och osålda inventarier.
Instämmer låt oss återgå till livets riktiga bekymmer som när kommer Omega x Swatch James Bond edition?Haha! Allvarligt, nu slutar vi med den här fjantargumentationen.
Ja, efter slutfört uppdrag.Gäller det bara Mission to Uranus?
Ja, man skulle nästan känna sig lite som en ”vinnare bland byfånar” att bära en nu efter detta spektakel…Hmmm hypen om moonswatch dödar lite mitt intresse. Man får lite avsmak.
Folk är inte kloka. Jag har stått i en sån lång kö en enda gång i mitt liv. Det var typ 90-91 och när stadium/inter sport eller vad det var i globen centrum sålde ett par Nike för 1kr. Kö i hela centrumet. Fick inga såklart.
Aldrig mer en del av pöbeln, var mitt löfte då.
Kanske köper sen när allt chillat ner dock.
Jag bara tramsar. Kan inte påstå att jag är förvånad men den här nivån av hysteri med slagsmål utanför butiker och poliser som ropar i megafon att de inte är limited och så vidare tror jag ingen förutspått.Jag hade mina misstankar med trodde inte att det skulle bli en sån här nivå
Spot on. Än värre om man betalat över list för att slippa könJa, man skulle nästan känna sig lite som en ”vinnare bland byfånar” att bära en nu efter detta spektakel…
Låter som handlingen i en dystopisk film, det är en härlig tid vi lever iJag bara tramsar. Kan inte påstå att jag är förvånad men den här nivån av hysteri med slagsmål utanför butiker och poliser som ropar i megafon att de inte är limited och så vidare tror jag ingen förutspått.
Haha, nu saknas bara H.E Pennypacker
Scrolla upp lite i tråden så ser du liknande bilder från världens alla hörnOm den här bilden är korrekt, så är modellen en succe för både Omega och Swatch. Hundratals människor i kö utanför swtachbutiken. Det var ingen som trodde för en vecka sedan.
Precis min tanke - 25 olika SMP:s i bjärt plast som klocknördar, cineaster och allehanda klippare kan fajtas om!Instämmer låt oss återgå till livets riktiga bekymmer som när kommer Omega x Swatch James Bond edition?