Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min flickvän köpte precis en men rapporterar att den känns väldigt plastig och vill sälja den. Det satte spiken i kistan. Står det en Swatch-butik i vägen provar jag kanske en, men kommer inte göra någon mer ansträngning än så. Så håller med, känns inte kul längre. Lite på grund av den supertramsiga starten på lanseringen, lite på grund av jag alltid gillat idén om en skoj-klocka men det har aldrig funkat i praktiken.
Lätt att se det som ett problem för OmegaxSwatch men sedan tror jag inte man räknat med att den skulle bli så hypad som den blev.Håller med, förstår inte ens varför man inte höll på releasen till man kunde möta efterfrågan. Speciellt med tanke på att man verkar sitta på ett lager man har tillgång till två veckor senare..
ogenomtänkt och slarvigt
Har upplevt något liknande. Bifogar ett diagram över hur min entusiasm inför Moonswatch utvecklats över tid.Nä hörni, är det här kul fortfarande? Har gått från extas till att känna noll nu när nyhetens behag har lagt sig.
Lätt att se det som ett problem för OmegaxSwatch men sedan tror jag inte man räknat med att den skulle bli så hypad som den blev.
Om man räknat med det skulle man byggt en annan approach till detta. Och ja möta efterfrågan….. finns inget egenvärde eller incitament att bygga upp ett överfullt lager.
Sanningen är att det hypades på klockforum och sociala medier som en löpeld. Scalpers gjorde allt för att öka på den och även genom att anställa folk som kunde köpa på sig exemplar att kränga dyrt.
Trist för kunder ja, men allt detta gnäll på Swatch är rätt trist och tröttsamt.
Lätt att se det som ett problem för OmegaxSwatch men sedan tror jag inte man räknat med att den skulle bli så hypad som den blev.
Om man räknat med det skulle man byggt en annan approach till detta. Och ja möta efterfrågan….. finns inget egenvärde eller incitament att bygga upp ett överfullt lager.
Sanningen är att det hypades på klockforum och sociala medier som en löpeld. Scalpers gjorde allt för att öka på den och även genom att anställa folk som kunde köpa på sig exemplar att kränga dyrt.
Trist för kunder ja, men allt detta gnäll på Swatch är rätt trist och tröttsamt.
Svårt att bedömma, detta hade lätt kunnat ta en annan vänding där scalpers köpt upp hela butikslager och sedan hade det definitvt monopoliserats av scalpers. Tror att efter hypandet så hade det gått snett oavsett approach.Speciellt när man kör pre-releasen i utvalda butiker och begränsar antalet till max 1-2/kund.
Svårt att bedömma, detta hade lätt kunnat ta en annan vänding där scalpers köpt upp hela butikslager och sedan hade det definitvt monopoliserats av scalpers. Tror att efter hypandet så hade det gått snett oavsett approach.
Jodå, vill fortfarande ha en Mercury, men jag var väl aldrig superhypad från början.Nä hörni, är det här kul fortfarande? Har gått från extas till att känna noll nu när nyhetens behag har lagt sig.
Håller med, kommer dock fortfarande köpa en när det är möjligt att göra utan att behöva köa eller uppdatera hemsidan 00:00Nä hörni, är det här kul fortfarande? Har gått från extas till att känna noll nu när nyhetens behag har lagt sig.
Sidan verkar ligga nere.Håller med, kommer dock fortfarande köpa en när det är möjligt att göra utan att behöva köa eller uppdatera hemsidan 00:00
Verkar som att jag får vänta till höstenSidan verkar ligga nere.
Samma härJodå, vill fortfarande ha en Mercury, men jag var väl aldrig superhypad från början.
Jag skulle vilja hitta ett bra gummiband . Har du hittat några bra alternativ?Vill fortfarande ha en Mercury för att slänga på ett gummiband. Kommer dock inte göra minsta "effort" för att få tag på en.. väntar tills skiten funnits online ett tag, sen beställer jag hem den när jag är uttråkad på jobbet.
Horus verkar ha band som passar, kolla deras instagram. Ser bra utJag skulle vilja hitta ett bra gummiband . Har du hittat några bra alternativ?
Funderar på att klicka hem en ”uranus” sen när det går och slänga på ett svart gummiband.
Fantastiskt att ha en klocka där bandet kostar lika mycket som restenHorus verkar ha band som passar, kolla deras instagram. Ser bra ut
Sånt som händerFantastiskt att ha en klocka där bandet kostar lika mycket som resten
Då har de börjat komma ner i prisOch nu dyker dom upp på tratten för det tredubbla…
Plockar upp en i sommar bara för att.Intressant hur alla ville ha en när man trodde de var limiterade/svåra att få tag på till att majoriteten här inne helt plötsligt har fått ett ”avsvalnande intresse” när det kanske inte är lika svårt att få tag på dem.