Är det verkligen sant?Det nämdes i tråden att just den, Mission to Iscandar är L.E
Såvitt jag vet finns det ingen sådan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det verkligen sant?Det nämdes i tråden att just den, Mission to Iscandar är L.E
Finns en bild på den ovan.Är det verkligen sant?
Var väl en av utgåvorna som presenterades 1/4Är det verkligen sant?
Nää det var ett aprilskämt, den finns inteÄr det verkligen sant?
Så har det väl sett ut hela tiden?Så här ser det ut nu på hemsidan (det gjorde de inte förut)
Förhoppningsvis lär de snart säljas på hemsidan.
JappSå har det väl sett ut hela tiden?
Så har det väl sett ut hela tiden?
Jodå. Med ett streck över "lägg i varukorgen"-knappen.Inte med pris, vad jag har sett.
Jodå. Med ett streck över "lägg i varukorgen"-knappen.
Hade det varit någon annan hade man kanske gått på den!Haha troll
Erkänn att pulsen gick upp och du fumlade runt på Swatch hemsida innan du förstod.Haha troll
Grym!Ägt en Swatch i mitt liv och gjorde en snabb PS med hur en moonswatch skulle se ut i det utförandet. Tänkte inte dela den någonstans men kan lika gärna posta här - kanske finns det mer som hade neonfärgade Swatch på 90-talet
Vänligen,
Martin
Du kommer få jobb på Swatch Group efter det här.Ägt en Swatch i mitt liv och gjorde en snabb PS med hur en moonswatch skulle se ut i det utförandet. Tänkte inte dela den någonstans men kan lika gärna posta här - kanske finns det mer som hade neonfärgade Swatch på 90-talet
Vänligen,
Martin
Synd om det stämmer. Men även om det inte var ett aprilskämt och är limiterad är det väl ingen man får tag på. Tråkigt. För det var den snyggaste enligt mig.Nää det var ett aprilskämt, den finns inte
Om de redan är slutsålda, varför vänta med att ge ut dem tills nästa tisdag ?Uppdatering från Edinburgh. Landade igår eftermiddag och besökte butiken strax innan stängning. De hade fått in en leverans inför tisdagen. De tog slut på 2h. Ingen info om ny leverans. Möjligtvis senare i veckan om de hade tur, annars mer troligt nästa vecka. Störigt minst sagt
Riktigt snyggt! Den här versionen hade jag köpt direkt! Du får skicka in den som förslag till Swatch!Ägt en Swatch i mitt liv och gjorde en snabb PS med hur en moonswatch skulle se ut i det utförandet. Tänkte inte dela den någonstans men kan lika gärna posta här - kanske finns det mer som hade neonfärgade Swatch på 90-talet
Vänligen,
Martin
Något osäker, men garanterat på samma ställe som man köper en Mission to Garmillas.Vart köper man den?
Något osäker, men garanterat på samma ställe som man köper en Mission to Garmillas.
Något osäker, men garanterat på samma ställe som man köper en Mission to Garmillas.
Ryktas om nu på fredag den 8/4
Det beror på vilken färg du vill ha på handleden.Vilka färger är populärast? Rykten?
Jag har tittat på Saturnus men rädd att den kommer se för plastig ut? är det bättre att ta en mörk färg? Vad säger forumet?
Bara Neptunus som tappar färg.Det beror på vilken färg du vill ha på handleden.
Bara Neptunus man inte kan skämta om med andra ord.Bara Neptunus som tappar färg.
Den och.... Mission to Uranus.Bara Neptunus man inte kan skämta om med andra ord.
Den och.... Mission to Uranus.