Eller tvärtomBara Neptunus man inte kan skämta om med andra ord.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eller tvärtomBara Neptunus man inte kan skämta om med andra ord.
Från denna trådenVart kmr infon ifrån att dom släpps online imorgon?
Rykten Vill minnas att jag läste en kommentar från Swatch att de släpps 8e men jag kan ha drömt detta.Vart kmr infon ifrån att dom släpps online imorgon?
Diverse sidor online, första jag såg dela det hela var från en Swatch anställd, sedan har ett klockmagasin gått ut med samma info och även Klokkelandslaget nämnde början av april i ett avsnitt.Vart kmr infon ifrån att dom släpps online imorgon?
Diverse sidor online, första jag såg dela det hela var från en Swatch anställd, sedan har ett klockmagasin gått ut med samma info och även Klokkelandslaget nämnde början av april i ett avsnitt.
Efter det har jag sett random poster av gemeneman här och var.
Rubber B?Den här combon va läcker
HorusRubber B?
Så jävla roligt att det tar typ 2 dagar sedan finns det massvis med band som folk märker passar klockrent på boetten.Den här combon va läcker
Kostar ju nästan lika mycket som klockan.
Vet faktiskt inte. Kanske är det så att banden passar både moonswatch och speedyKostar ju nästan lika mycket som klockan.
Kul att de redan döpt om det till Moonswatch Collection. Jag utgår från att de fanns till Speedy redan innan?
MoonSwatch Collection
We like the MoonSwatch. We might be biased, but we like it even more with an integrated strap.www.horusstraps.com
Vet faktiskt inte. Kanske är det så att banden passar både moonswatch och speedy
Några rykten säger på lördag, men det beror nog på hur många de såld via butikerna.Några spelulationer kring vilken tid klockorna eventuellt släpps online imorgon?
Kostar ju nästan lika mycket som klockan.
Kul att de redan döpt om det till Moonswatch Collection. Jag utgår från att de fanns till Speedy redan innan?
MoonSwatch Collection
We like the MoonSwatch. We might be biased, but we like it even more with an integrated strap.www.horusstraps.com
@Feskarn gummi från www.watchwear.se borde ju också passa!Vet faktiskt inte. Kanske är det så att banden passar både moonswatch och speedy
Det skulle jag gissa på!@Feskarn gummi från www.watchwear.se borde ju också passa!
Jag kollade hans Insta för att kolla om där var några Speedy med curved men inte än, bara PO från Omega med lyrelugs.@Feskarn gummi från www.watchwear.se borde ju också passa!
Lika osäker som det mesta som skrivs på nätet, men det är det enda vi har att gå på nuHur säker är källan att de faktiskt släpps online imorgon? pratade med swatch internationella kundtjänst i måndags och de sa att det inte fanns några fastställda planer på online eller försäljning via sverige
håller tummarna!Lika osäker som det mesta som skrivs på nätet, men det är det enda vi har att gå på nu
Vem orkar sitta uppe, jag ställer klockan!vem startar uppesittartråden
Sist på bollen i hela världen, men är det DÄR man handlar @Feskarn mocka nuförtiden? Har saknat dem här på KS!@Feskarn gummi från www.watchwear.se borde ju också passa!
Bara tre timmar kvar grabbar!
Sist på bollen i hela världen, men är det DÄR man handlar @Feskarn mocka nuförtiden? Har saknat dem här på KS!