• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

Beställde ett sånt här i väntans tider som jag tänkte sätta på Uranus när den ”kanske” släpps inatt 😅.

https://watchwear.se/produkt/gummi-quick-svart/?attribute_pa_storlek=20

Tror ju att den kan bli cool med svart band efter att ha gjort en totalt värdelös telefonredigering i väntan på släpp 🙈.

E6DD7250-2462-4340-8B34-53CB8AA49E24.jpeg

Jag kollade hans Insta för att kolla om där var några Speedy med curved men inte än, bara PO från Omega med lyrelugs. :)

Det finns faktiskt bild på en Speedy på rosa curved gummi om man scrollar låååångt tillbaka. ;)

En Moon eller Mercury på svart eller grått gummi blir man ju lite sugen på. I för sig rätt tråkiga val så säger istället en Mars på rött gummi. 😄

Om en timme och 40min.
200w.gif

Edit: Såg att det skämtet hade dragits redan. Ifall de släpps inatt vilket jag tvivlar på och jag får tag på en har jag fortfarande inte bestämt mig för vilken. Neptunus för jag gillar färgkombon, men den syns tydligt att den är plastig på klipp och bilder och läcker lite färg eller Mercury för den ser minst "plastig" ut men trött på svart.

Senast ändrad:
Lite märklig fråga kanske. Men i verkligheten: skulle du säga att du upplever den mer som en grå eller som en svart klocka?
Upplever den som mörkgrå/ ashy, Moon upplevs som grå/mattsilver.
Verkligen! Bandet ser dock lite lökigt ut, men att sätta den på ett schysst Nato vore nåt! Typ ett Bond-nato 🤤
Bandet är verkligen inte så roliga, tror också att ett bond-nato hade passat bra på den :)

Tillbaka
Topp