Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag knep 7 av varje!Knep en mercury verkar sålt slut direkt!
Månens?Vilken tidszon ska vi vänta på nu?
Snubben?Varukorgen funkar..
..på den här pjäsen.
13:00 om jag får gissa! Brukade väl vara då många märken visade sina nya modeller på baselworld förrVad tror vi för tid på släppet (om det nu blir ngt i morgon)
13:00 om jag får gissa! Brukade väl vara då många märken visade sina nya modeller på baselworld förr
Mission to Unibrow?Varukorgen funkar..
..på den här pjäsen.
Har de ens släppts för försäljning? Tidigare vet jag att det stått ”sold out” tydligt. Sedan är siten ganska seg sedan tidigare och helt värdelös på ios.Laggar som fan - sold out
Gjorde du helrätt Lyckost Tror inte nån fick tag i en själv ställde jag klockan, men fortf stängd varukorg. Senare (grabben väckte mig ) var hemsidan överbelastad… och allting sold outNågon som fick tag i en? Eller var det antifknklimax? Jag låg och sussade djupt
Nej, det var fake news.Har de ens släppts för försäljning? Tidigare vet jag att det stått ”sold out” tydligt. Sedan är siten ganska seg sedan tidigare och helt värdelös på ios.
Men någon gång idag kanske? Jag kommer sitta med min vän f5 varje heltimme.Skräll att det var ett osant rykte
Botarna kommer ändå hinna före.Men någon gång idag kanske? Jag kommer sitta med min vän f5 varje heltimme.
Känns åndå given efter denna kommentarenBotarna kommer ändå hinna före.
Har suttit och nynnat på den sen jag skrev inläggetKänns åndå given efter denna kommentaren