• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

Trodde inte detta om mig själv 😂
874198DA-5496-43D1-8AF8-504FCD501A6A.jpeg
”Plast är vafan det är. Det passar bara i leksaker”

Nu har jag inte följt tråden de senaste dagarna, men ryktades det ej om att onlinesläppet skulle ske idag? Eller har det flyttats? :)

Nu har jag inte följt tråden de senaste dagarna, men ryktades det ej om att onlinesläppet skulle ske idag? Eller har det flyttats? :)
Det ryktades om det, och många i tråden var uppe sent inatt för att hålla koll vid 00.01 :D. Det gick åt pipsvängen och inget släpp (än).
Jag beställde dessutom ett gummiband till en av klockorna (Som jag skulle köpt inatt), så nu får jag ha ett gummiband utan klocka på armen tills släpp :D.

Skitfredag ;).

Det ryktades om det, och många i tråden var uppe sent inatt för att hålla koll vid 00.01 :D. Det gick åt pipsvängen och inget släpp (än).
Jag beställde dessutom ett gummiband till en av klockorna (Som jag skulle köpt inatt), så nu får jag ha ett gummiband utan klocka på armen tills släpp :D.

Skitfredag ;).
Får jag gissa att bandet kostar nästan lika mycket som klockan? 😂

Förvånansvärt billigt matchning! ;) Sett foton där klockan kombineras med band kring tusenlappen. Fine, det är inte ett "dyrt" band så, men när priset på klockan inte är mycket högre...
Ja jag har också sett det :D. Jag har ju en förhoppning om att Uranus blir svinsnygg på ett svart gummi. Kanske ser ut som skit sen när man väl provar :p . Men värt att testa för 189:-.

Man får köpa billiga band nu ju om man ska ha råd med en Uranus (Chrono 24 priserna) ;)

Ja jag har också sett det :D. Jag har ju en förhoppning om att Uranus blir svinsnygg på ett svart gummi. Kanske ser ut som skit sen när man väl provar :p . Men värt att testa för 189:-.

Man får köpa billiga band nu ju om man ska ha råd med en Uranus (Chrono 24 priserna) ;)
Klockorna ser fina ut på Swatch hemsida, men betydligt plastigare och leksaksaktiga på riktiga bilder.

Klockorna ser fina ut på Swatch hemsida, men betydligt plastigare och leksaksaktiga på riktiga bilder.
Håller helt med dig, men samtidigt får man inte glömma att det är swatch som gör dom (Dom sysslar med plastklockor) :D. Jag köper den inte för att jag räknar med att det ska vara någonting den inte är. Jag kommer att köpa den för att jag tycker idén och samarbetet med omega är häftig till ett rimligt pris (Som dom flesta har råd med) och jag tycker att klockorna ser coola ut. Jag kommer aldrig sitta och jämföra Uranus med min Rolex Explorer 124270 tillexempel, utan jag kommer att njuta av den för vad den är.

Tänk att sitta och berätta för barnbarnen sen: "Den här klockan var ett samarbete mellan Omega och swatch som gjordes år 2022, osv osv" . Bara det är värt 2500:- :D

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp