Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Resterande som äger en vågar inte lägga upp bild på den pga rånrisk haha . Hype train!The hype is real
Baserat på över 1000 inlägg och det finns en MoonSwatch på forumet
”Plast är vafan det är. Det passar bara i leksaker”Trodde inte detta om mig själv
När är beräknat ankomstdatum?Så här kan man matcha
Sjukt ändå att leverans inte ingårNån hann knipa denna på chrono verkar det som.
Rolex släng dig i väggen.
Frågan är ju om det är köparen eller säljaren som inte har alla hästar hemma. Skulle gissa på köparen.Nån hann knipa denna på chrono verkar det som.
Beror väl lite på vem köparen är.. för elon musk är det inte ens en minutlönFrågan är ju om det är köparen eller säljaren som inte har alla hästar hemma. Skulle gissa på köparen.
Ironin är väl att Musk hade haft möljlighet att köpa till retailBeror väl lite på vem köparen är.. för elon musk är det inte ens en minutlön
Yes jag orkar inte vänta, lika bra att få det överstökat.Nån hann knipa denna på chrono verkar det som.
Han har antagligen fått hela serien som gåvaIronin är väl att Musk hade haft möljlighet att köpa till retail
Ja de borde väl ligga i deras intresse att va först på mars medHan har antagligen fått hela serien som gåva
Hade varit sjukt kaxigt att köra med den på. Fungerandes eller inte..Ja de borde väl ligga i deras intresse att va först på mars med
Det ryktades om det, och många i tråden var uppe sent inatt för att hålla koll vid 00.01 . Det gick åt pipsvängen och inget släpp (än).Nu har jag inte följt tråden de senaste dagarna, men ryktades det ej om att onlinesläppet skulle ske idag? Eller har det flyttats?
Säkert någon som ville köpa en klocka till sin dotter. Syns ju att det är en barnklocka.Nån hann knipa denna på chrono verkar det som.
Får jag gissa att bandet kostar nästan lika mycket som klockan?Det ryktades om det, och många i tråden var uppe sent inatt för att hålla koll vid 00.01 . Det gick åt pipsvängen och inget släpp (än).
Jag beställde dessutom ett gummiband till en av klockorna (Som jag skulle köpt inatt), så nu får jag ha ett gummiband utan klocka på armen tills släpp .
Skitfredag .
Stålskit. Exklusiv bioceramic är det som gäller 2021.Jävla skit, hur länge till ska man behöva bära en vanlig omega..
Haha nej jag drog faktiskt hem ett "universal" band från watchwear.se. 189:- riksdaler .Får jag gissa att bandet kostar nästan lika mycket som klockan?
Förvånansvärt billigt matchning! Sett foton där klockan kombineras med band kring tusenlappen. Fine, det är inte ett "dyrt" band så, men när priset på klockan inte är mycket högre...Haha nej jag drog faktiskt hem ett "universal" band från watchwear.se. 189:- riksdaler .
https://watchwear.se/produkt/gummi-quick-svart/
Nu förstår jag inte vad du menar? Det ser väl vem som helst att det är en exklusiv klocka som säljs dyrt på Chrono24.Förvånansvärt billigt matchning! Sett foton där klockan kombineras med band kring tusenlappen. Fine, det är inte ett "dyrt" band så, men när priset på klockan inte är mycket högre...
Vad gäller 2022 då?Stålskit. Exklusiv bioceramic är det som gäller 2021.
Ja jag har också sett det . Jag har ju en förhoppning om att Uranus blir svinsnygg på ett svart gummi. Kanske ser ut som skit sen när man väl provar . Men värt att testa för 189:-.Förvånansvärt billigt matchning! Sett foton där klockan kombineras med band kring tusenlappen. Fine, det är inte ett "dyrt" band så, men när priset på klockan inte är mycket högre...
Klockorna ser fina ut på Swatch hemsida, men betydligt plastigare och leksaksaktiga på riktiga bilder.Ja jag har också sett det . Jag har ju en förhoppning om att Uranus blir svinsnygg på ett svart gummi. Kanske ser ut som skit sen när man väl provar . Men värt att testa för 189:-.
Man får köpa billiga band nu ju om man ska ha råd med en Uranus (Chrono 24 priserna)
Seamaster Planet Ocean tillverkad av Liquid Kartong.Vad gäller 2022 då?
Håller helt med dig, men samtidigt får man inte glömma att det är swatch som gör dom (Dom sysslar med plastklockor) . Jag köper den inte för att jag räknar med att det ska vara någonting den inte är. Jag kommer att köpa den för att jag tycker idén och samarbetet med omega är häftig till ett rimligt pris (Som dom flesta har råd med) och jag tycker att klockorna ser coola ut. Jag kommer aldrig sitta och jämföra Uranus med min Rolex Explorer 124270 tillexempel, utan jag kommer att njuta av den för vad den är.Klockorna ser fina ut på Swatch hemsida, men betydligt plastigare och leksaksaktiga på riktiga bilder.