• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Swatchtråden

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Min swatch. På handleden idag.
25E494F0-1251-4AFD-BCD3-E7F710DCF1EE.jpeg
C16B28DC-9078-416D-9B69-5A3CACC3D1A2.jpeg
 

Kessler

Rolex
Min Swatch är också den som ger mig mest kommentarer.

"Köpte du den på leksaksaffären eller?" Haha. Som tur är bryr jag mig inte om vad andra tycker om mina klockor. Brukar fråga bruden "nää den är ful" Men har jag bestämt mig så har jag. Mitt senaste köp tyckte hon var "ganska fin" vilket är ett högt betyg från henne.

Swatch själva kör bara på och bryr sig inte. Köparna verkar vara likadana :)

Blir lätt en ny swatch nån gång till.
 

Heinrich.a

Rolex
2-Faktor
Min Swatch är också den som ger mig mest kommentarer. "Köpte du den på leksaksaffären eller?" Haha. Som tur är bryr jag mig inte om vad andra tycker om mina klockor. Brukar fråga bruden "nää den är ful" Men har jag bestämt mig så har jag. Mitt senastr köp tyckte hon var "ganska fin" vilket är ett högt betyg.

Swatch själva kör bara på och bryr sig inte. Köparna verkar vara likadana :)

Blir lätt en ny swatch nån gång till.
Swatch är så bra :). De som vet vad swatch är förstår och de som inte vet tror att man är lite små galen. Lite som RM dock tar ju Swatch rätt peng för rätt kvalité.
 

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
Dock ju finns det ett några som har sålts för runt 7k om inte lite till. Men allt kan ju bli värt lite extra på auktion :)
Oh jävlar... :cigar:
Kaplans ex var borta nu. De ville ha 3000 för den vill jag minnas. Trodde det där var fantasipriser baserade på nån Swatchhype på typ sent 90-tal eller nåt. När jag köpte min hittade jag en fin på Ebay för 5 euro utan bud och med kort tid kvar. Skulle ha lagt beslag på den också kanske...
 
Senast ändrad:

PNM

Panerai
Vad är det för ref? Känner ett intensivt habegär...

Visst är den bra? Den på något sätt summerar "no fucks given"-attityden med Swatch. Dels att man från början överhuvudtaget designar en klocka baserat på ett internet-meme är ju så respektlöst oseriöst och att sedan temat är "big pimpin" på en plastklocka är ju också så skönt anti med humor.
 
Topp