Yes, swatch silikon är det bästa silikonet! Det samlar inte damm heller och är så jädra mjuktBlev grymt förvånad över hur skönt bandet är också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes, swatch silikon är det bästa silikonet! Det samlar inte damm heller och är så jädra mjuktBlev grymt förvånad över hur skönt bandet är också
Fräsch!Min swatch. På handleden idag.
Min swatch. På handleden idag.
Perfekt match med skjortan!Min swatch. På handleden idag.
Tack. Se nedan. Är nöjd!Snygg! Ref/namn på modellen?
Förstår att du får kommentarer grymt snygg! Kvalite design behöver inte kostaMin kanske billigast klocka men ändå en av de som gett flest kommentarer...
Swatch är så bra . De som vet vad swatch är förstår och de som inte vet tror att man är lite små galen. Lite som RM dock tar ju Swatch rätt peng för rätt kvalité.Min Swatch är också den som ger mig mest kommentarer. "Köpte du den på leksaksaffären eller?" Haha. Som tur är bryr jag mig inte om vad andra tycker om mina klockor. Brukar fråga bruden "nää den är ful" Men har jag bestämt mig så har jag. Mitt senastr köp tyckte hon var "ganska fin" vilket är ett högt betyg.
Swatch själva kör bara på och bryr sig inte. Köparna verkar vara likadana
Blir lätt en ny swatch nån gång till.
Förstår inte varför du ska tro, gör! Sedan kan du plocka upp ett Swatch fickur och köra till frack!
Tror jag ska börja bära denna till kostymen
En storfräsare det där, första ägare?Den enda jag har för närvarande. Don't be too late, GA100, från 1984.
Det hade varit skoj men nej, den loppisfyndades förra sommaren. Första var en SDB100 Barrier Reef som jag köpte 90 eller 91. Har dessvärre inte kvar den.En storfräsare det där, första ägare?
Roligt ändå! snacka om fyndDet hade varit skoj men nej, den loppisfyndades förra sommaren. Första var en SDB100 Barrier Reef som jag köpte 90 eller 91. Har dessvärre inte kvar den.
Passar m solkungen denna sommar.
Absolut! Även om jag inte tror att värdet är i närheten av "köp nu"-på ebay. Gissar att det optimistiskt prissatta exemplaret i Kaplans butik är kvar...Roligt ändå! snacka om fynd
Dock ju finns det ett några som har sålts för runt 7k om inte lite till. Men allt kan ju bli värt lite extra på auktionAbsolut! Även om jag inte tror att värdet är i närheten av "köp nu"-på ebay. Gissar att det optimistiskt prissatta exemplaret i Kaplans butik är kvar...
Oh jävlar...Dock ju finns det ett några som har sålts för runt 7k om inte lite till. Men allt kan ju bli värt lite extra på auktion
Vad är det för ref? Känner ett intensivt habegär...
SUOB150Vad är det för ref? Känner ett intensivt habegär...
//Edit var senSUOB150
Ny för kommande höst/vinter kollektion vill jag minnas det som.