• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tävling GShock GMW-B5000 AVSLUTAD

gab

KS Explorers Club
1. B
2. A
3. A
4. Sjukt tuff klocka som skulle passa perfekt i min lilla samling. Skulle också vara en helt perfekt jobbklocka med alla dess funktioner :)
 

wanstahl

Cartier
Vad roligt, är gärna med och tävlar :)

1: B
2: A
3: A
4: Jag uppskattar mest urets unikhet, en maffig digital klocka som inte väger 3g och är gjord av plast.
 

Nygren

Audemars
2-Faktor
1.B
2.A
3.A
4. Behöver en till andra armen också :)
37C99358-9FD8-4AC2-BD4C-8CEA0CB7E080.jpeg
 

Puryeah

Panerai
1: B
2: A
3: A

4: Jobbar som hantverkare och då behöver man något som är up for the task! Güldet passar även utmärkt till altanbyggena i sommar ;)
 

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
1. B
2. A
3. A
4. För att jag aldrig har ägt en G-shock och den första borde vara något som bräcker de övriga i klassen! Tilltalande modell som är en av de första som jag övervägt att faktiskt införskaffa! Hade varit kul i sommar på playan!
 

Moose

Omega
Kul med tävling!
1. B
2. A
3. A
4. Jag kommer uppskatta mångsidigheten och som tekniknörd kommer bluetooth vara kul. Plus att behovet av en sjysst beater till min klocklåda är stort!
 

demondave

Rolex
B
A
A
Har varken G-shock eller guld i klocklådan. Det där är första G-shocken som lockar riktigt, och som dessutom kan fylla stekplatsen bland mina klockor. Perfekt för blöta sommarkvällar, i dubbel bemärkelse (minst)
 

FredrikO

Omega
1. B
2. A
3. A
4. Har sneglat lite på en lite diskretare G-Shock. Den här var ju inte alls diskret... Och hur grym som helst! (För att svara på frågan - att det är en G-Shock i güld, räcker inte det? :D)
 

Lubas

Breitling
1. B
2. A
3. A
4. Har senaste dagarna slitit mig i håret och försökt reda ut vilken g-shock jag vill ha samtidigt som ekonomin ska gå ihop, nu har ni kanske löst båda problemen för mig...:p Tack för chansen och lycka till alla andra!
 

JDQ

Panerai
2-Faktor
1. B
2. A
3. A
4. Att det är just en g shock i guld. Var inte intresserad av G-shocks innan jag läste hodinkees artikel om DW5600 i solitt guld vilket lede mig in på andra modeller så hade varit kul att få testa på lillebrorsan till modellen som startade intresset.
 

JacquesCosteau

Panerai
2-Faktor
1: B
2: A
3: A
4: Är redan en G-Shock man, men en GMW-B5000 i guld blir liksom att ta det sista steget in i solskenet, likt en larv som spräcker sin puppa och kommer ut som en vacker fjäril.
 

Nicke75

Patek
2-Faktor
1. B
2. A
3. A
4. Sitter och väntar på doktorn med min fru och lille grabb som har ont i lungorna.
Frugan ser detta inlägg på min telefon,och säger:
-herregud vilken ful klocka den ska du väl inte köpa:):eek:
Den är tokskön på alla sätt
Jag vill vinna den för att reta min fru..
 
Topp