Har du något av koeplinger? Riktigt kul prick. Oförskämt hårdhänt. Dyr. Men bra.När Koeplinger kör är det bara att hålla i sig men han har ju 40gge så grova nålar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du något av koeplinger? Riktigt kul prick. Oförskämt hårdhänt. Dyr. Men bra.När Koeplinger kör är det bara att hålla i sig men han har ju 40gge så grova nålar
Jävlar! Nice. Fått några sköna prisförändringar mitt i tatueringen?Ja. Chestpiece, magen, ribs och en på låret
Nej faktiskt aldrig. Brukar man få det?Jävlar! Nice. Fått några sköna prisförändringar mitt i tatueringen?
Vet nog tre vänner som åkt på markanta prishöjningar mitt i tatueringarna. HahaNej faktiskt aldrig. Brukar man få det?
Lustigt, era kanske är nyare eller något, åtminstone två av dom är väldigt väldigt trevliga, haha.Ofan. Jag och min kompis har säkert gjort 10 tillsammans inkl backpiece. Vi har då sluppit. Du har flr otrevliga vänner
Tacla vet jag Frej. Det är som en öm smekning av en kvinnohand. (Nåja)När Koeplinger kör är det bara att hålla i sig men han har ju 40gge så grova nålar
Det där är en fråga om tatuering innehållande ord jag aldrig hört på mina tio år inom yrket. Haha.
En maskin som går hårdare än man kan hantera som tatuerare kan vara en faktor. En annan är för mycket nötande på samma yta. En yta tål bara en normal övergång typ, beroende på placering osv. En för hårt gjord tatuering är att man har skadat huden för mycket helt enkelt. Då får man stor skorpbildning och svårare läkning, med ett resultat innehållande ärr och avsaknad färg.
Jag har också råkat ut för små områden med skorpa med avsaknad av färg som följd på en av mina. Går det bara att bättra på vid senare tillfälle eller är kört?Det där är en fråga om tatuering innehållande ord jag aldrig hört på mina tio år inom yrket. Haha.
En maskin som går hårdare än man kan hantera som tatuerare kan vara en faktor. En annan är för mycket nötande på samma yta. En yta tål bara en normal övergång typ, beroende på placering osv. En för hårt gjord tatuering är att man har skadat huden för mycket helt enkelt. Då får man stor skorpbildning och svårare läkning, med ett resultat innehållande ärr och avsaknad färg.
Kan hända alla och det brukar typ alltid gå ordna utan problem. Sålänge det liksom inte hänt något riktigt sjukt och man fått jätteärr (väldigt ovanligt).Jag har också råkat ut för små områden med skorpa med avsaknad av färg som följd på en av mina. Går det bara att bättra på vid senare tillfälle eller är kört?
Alex är tung. Riktigt skön killeInte 100% läkt än men jag är grymt nöjd. Gjord hos Alex Widell på Sanctum Tattoo.
Tips på någon bra realism-tatuerare i Stockholm?
Johan gör väl ingen realism direkt iofs.Andy - Blanco tattoo
Felix - Salong betong
Johan - Crooked moon
Schysst, stort tack! Ska försöka få tag på nån av dem i veckan.Andy - Blanco tattoo
Felix - Salong betong
Johan - Crooked moon
Båda övre har rätt kraftiga väntetider, likt många andra som gör realism. Lisse som jobbade på SB förut är också tvärbra på realism, kolla det med. Ingen koll på väntetiden där.Schysst, stort tack! Ska försöka få tag på nån av dem i veckan.
Där ser man. Har iofs sett allt förut utan att reflektera. Inte det jag förknippar honom med.
Där ser man. Har iofs sett allt förut utan att reflektera. Inte det jag förknippar honom med.
Yes, det är allt för få som gör idag. Iofs ingen som direkt behöver vara bred i dagsläget när det är överetablerat och alla stilar finns tillgängligt, men det kan ju förändras. Nischa sig helt verkar tråkigt.Han har många strängar på sin lyra tycker jag. Kul med tatuerare som behärskar flera stilar.
Riktigt trevligBlev lite sommarfin hos Frej på Royal Arch idag.
Tips på någon bra realism-tatuerare i Stockholm?