• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tattoo aka never ending story...

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Ja eller om det är new school, typ nåt sånt här
Screenshot_20190103-183450_Samsung Internet.jpg
Screenshot_20190103-183450_Samsung Internet.jpg
Det där är mer oldschool än newschool.

Edit: med mer menar jag egentligen fullständigt.
 

RickardW

Cartier
2-Faktor
Lite smått sugen att göra en tatuering i handflatan. Svarta tjocka linjer, hur håller sig dessa generellt? Eller är det meningslöst? Har hört lite olika
 

Emil4

Cartier
Ja det går, men som @Hexagon säger, rätt person på jobbet så går det. Fick faktiskt se en idag som jag gjorde för 4 veckor sen, fortfarande lite läkning kvar på den. Kommer behövas en liten touch up, men det får man ofta räkna med.
Oavsett kommer resultatet aldrig bli lika bra som på ex en arm.
4D5B75BD-F2F0-4114-A245-9E1D42F736F8.jpeg
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Ja det går, men som @Hexagon säger, rätt person på jobbet så går det. Fick faktiskt se en idag som jag gjorde för 4 veckor sen, fortfarande lite läkning kvar på den. Kommer behövas en liten touch up, men det får man ofta räkna med.
Oavsett kommer resultatet aldrig bli lika bra som på ex en arm.
4D5B75BD-F2F0-4114-A245-9E1D42F736F8.jpeg
Har nog inga bilder på någon förutom ett litet hjärta på tummens insida. Här är efter en körning, petade nog pyttelite på den efter fotot tror jag. Lite enklare än mitten, men ja. En touchup är ju alltid att räkna med på det där.
002305E2-27AF-40D3-8745-E0BF29E9A331.jpeg
 

RickardW

Cartier
2-Faktor
Ja det går, men som @Hexagon säger, rätt person på jobbet så går det. Fick faktiskt se en idag som jag gjorde för 4 veckor sen, fortfarande lite läkning kvar på den. Kommer behövas en liten touch up, men det får man ofta räkna med.
Oavsett kommer resultatet aldrig bli lika bra som på ex en arm.
4D5B75BD-F2F0-4114-A245-9E1D42F736F8.jpeg

Har nog inga bilder på någon förutom ett litet hjärta på tummens insida. Här är efter en körning, petade nog pyttelite på den efter fotot tror jag. Lite enklare än mitten, men ja. En touchup är ju alltid att räkna med på det där.
002305E2-27AF-40D3-8745-E0BF29E9A331.jpeg

Okej! Jo har förstått att det är så, det är väl rätt logiskt med så pass tjock och hård hud man har i handflatorna. Sen så använder man ju händerna dagligen.
Såg någon tjej på Youtube som hade skaffat en snöflinga i vardera handflata och efter 2 år så såg dom i princip likadana ut.
Såg så sjukt fina ut efter hela 2 år..
Det gjorde mig lite förvånad att dom höll såpass bra!

Har inte riktigt bestämt mig vad jag vill ha än men är lite halvsugen på en vegvisir.
Typ som på bilderna.
Försvinner det efter ett par år då känns det ju bortkastat. Då har jag tänk göra en lite mindre på handen isåfall.

Vart håller ni hus? :) @Emil4 @Hexagon

Screenshot_20190104-161917_Gallery.jpg
Screenshot_20190104-161839_Gallery.jpg
 

Emil4

Cartier
Okej! Jo har förstått att det är så, det är väl rätt logiskt med så pass tjock och hård hud man har i handflatorna. Sen så använder man ju händerna dagligen.
Såg någon tjej på Youtube som hade skaffat en snöflinga i vardera handflata och efter 2 år så såg dom i princip likadana ut.
Såg så sjukt fina ut efter hela 2 år..
Det gjorde mig lite förvånad att dom höll såpass bra!

Har inte riktigt bestämt mig vad jag vill ha än men är lite halvsugen på en vegvisir.
Typ som på bilderna.
Försvinner det efter ett par år då känns det ju bortkastat. Då har jag tänk göra en lite mindre på handen isåfall.

Vart håller ni hus? :) @Emil4 @Hexagon

Screenshot_20190104-161917_Gallery.jpg
Screenshot_20190104-161839_Gallery.jpg

Det som sitter det sitter, så det kommer inte slitas mer efter läkning.
Vi sitter på Södermalm, olika studios dock, men ett stenkast ifrån varandra.
 
Topp