Det där är mer oldschool än newschool.Ja eller om det är new school, typ nåt sånt här
Edit: med mer menar jag egentligen fullständigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där är mer oldschool än newschool.Ja eller om det är new school, typ nåt sånt här
Ok, vem är bäst på sånt?Det där är mer oldschool än newschool.
Edit: med mer menar jag egentligen fullständigt.
Frej? Joel madberg? Jag kan hjälpa dig också om du vill och har kolla på mina saker.Ok, vem är bäst på sånt?
De håller bra om rätt person gör dom. Mina brukar sitta bra. @Emil4 är annars en fena på handflator också.Lite smått sugen att göra en tatuering i handflatan. Svarta tjocka linjer, hur håller sig dessa generellt? Eller är det meningslöst? Har hört lite olika
Har nog inga bilder på någon förutom ett litet hjärta på tummens insida. Här är efter en körning, petade nog pyttelite på den efter fotot tror jag. Lite enklare än mitten, men ja. En touchup är ju alltid att räkna med på det där.Ja det går, men som @Hexagon säger, rätt person på jobbet så går det. Fick faktiskt se en idag som jag gjorde för 4 veckor sen, fortfarande lite läkning kvar på den. Kommer behövas en liten touch up, men det får man ofta räkna med.
Oavsett kommer resultatet aldrig bli lika bra som på ex en arm.
Ja det går, men som @Hexagon säger, rätt person på jobbet så går det. Fick faktiskt se en idag som jag gjorde för 4 veckor sen, fortfarande lite läkning kvar på den. Kommer behövas en liten touch up, men det får man ofta räkna med.
Oavsett kommer resultatet aldrig bli lika bra som på ex en arm.
Har nog inga bilder på någon förutom ett litet hjärta på tummens insida. Här är efter en körning, petade nog pyttelite på den efter fotot tror jag. Lite enklare än mitten, men ja. En touchup är ju alltid att räkna med på det där.
Okej! Jo har förstått att det är så, det är väl rätt logiskt med så pass tjock och hård hud man har i handflatorna. Sen så använder man ju händerna dagligen.
Såg någon tjej på Youtube som hade skaffat en snöflinga i vardera handflata och efter 2 år så såg dom i princip likadana ut.
Såg så sjukt fina ut efter hela 2 år..
Det gjorde mig lite förvånad att dom höll såpass bra!
Har inte riktigt bestämt mig vad jag vill ha än men är lite halvsugen på en vegvisir.
Typ som på bilderna.
Försvinner det efter ett par år då känns det ju bortkastat. Då har jag tänk göra en lite mindre på handen isåfall.
Vart håller ni hus? @Emil4 @Hexagon
Okej tackar för infon! Hittade din insta, satan vad bra tatueringar du gör!Det som sitter det sitter, så det kommer inte slitas mer efter läkning.
Vi sitter på Södermalm, olika studios dock, men ett stenkast ifrån varandra.
Tackar!Okej tackar för infon! Hittade din insta, satan vad bra tatueringar du gör!
mer bilder?
Blastover
mer bilder?
Bästa bröllopstema ever hahaVar på bröllopsfest med temat White Trash. Riktigt coolt att det bjuckades på en tatuering!
Självklart valde man ett par tuttar o en döskalle haha
Riktigt kul men min fru gjorde en egen tolkning så vi kom utklädda som två vita sopsäckar. Humoristiskt men det blev liiite fel..Bästa bröllopstema ever haha
Haha Albin och Rosanna ju. Du måste ju ha träffat Albin förr på eaststreet eller?Var på bröllopsfest med temat White Trash. Riktigt coolt att det bjuckades på en tatuering!
JappHaha Albin och Rosanna ju. Du måste ju ha träffat Albin förr på eaststreet eller?
Edit: och Victor där med ju haha!
Tuttar och dödskalle, kan det bli bättre?!Var på bröllopsfest med temat White Trash. Riktigt coolt att det bjuckades på en tatuering!
Kul! Men Klockintresse var väl en överdrift hennes ex såg till att hon fick en boysize airking(?)Tuttar och dödskalle, kan det bli bättre?!
Har precis kört en lasersession hos Lady Fade.
Trevlig, duktig och med ett visst klockintresse.
Aha! Det var en Airking alltså? Jag föreslog Datejust men hon var osäker. När hon såg frugans Explorer så sa hon att hennes var mindre.Kul! Men Klockintresse var väl en överdrift hennes ex såg till att hon fick en boysize airking(?)
Då var det Explorer boysize hon hade. Mindes nog bara tokigt hennes ex från Australien pysslade mycket med klockorAha! Det var en Airking alltså? Jag föreslog Datejust men hon var osäker. När hon såg frugans Explorer så sa hon att hennes var mindre.
Ulf Kristersson?En av mina tatueringar som jag har är Knut Knutsson från Antikrundan.
Fan busted. Knut knutsson jue men jävligt lik uffe också.Ulf Kristersson?
Jaja, efterhandskonstruktion!Fan busted. Knut knutsson jue men jävligt lik uffe också.
haha tackar. ja den är rolig.Jaja, efterhandskonstruktion!
Nä då, två stiliga snubbar. Du skall vara stolt över den härliga tatueringen!
Rätt obehaglig känsla det där.Aldrig mera armbåge