Lyfali
Basic
Times new roman. =)Jag funderade lite på att ha något mer kring men sen kan jag tycka det är ganska cleant med endast namn i snyggt typsnitt, tankar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Times new roman. =)Jag funderade lite på att ha något mer kring men sen kan jag tycka det är ganska cleant med endast namn i snyggt typsnitt, tankar?
en klassikerTimes new roman. =)
Som både grafiker och före detta tatuerare fullkomligt avskydde jag att göra texter i annat än frihandsfonter. Minsta avvikelse i seriffer eller staplar LYSER!! Än värre när spärrningen är fel. Jag skulle absolut rekommendera ett handskrivet typsnittTimes new roman. =)
Handskrivet är alltid att föredra. Datortypsnitt blir sällan bra, och framförallt är det fult.Som både grafiker och före detta tatuerare fullkomligt avskydde jag att göra texter i annat än frihandsfonter. Minsta avvikelse i seriffer eller staplar LYSER!! Än värre när spärrningen är fel. Jag skulle absolut rekommendera ett handskrivet typsnitt
Det folk inte fattar är ju att Times new är som att bära Kostym, det går aldrig ur mode.en klassiker
Som både grafiker och före detta tatuerare fullkomligt avskydde jag att göra texter i annat än frihandsfonter. Minsta avvikelse i seriffer eller staplar LYSER!! Än värre när spärrningen är fel. Jag skulle absolut rekommendera ett handskrivet typsnitt
Jag var oerhört skämtig med med mitt inlägg.Handskrivet är alltid att föredra. Datortypsnitt blir sällan bra, och framförallt är det fult.
Önskar att du var mer än hälften av mina textkunder isåfallJag var oerhört skämtig med med mitt inlägg.
Se även till att göra tatueringen sådan att du kan lägga till flera namn utan att det ser dumt ut, om du skulle få fler barn i framtiden.Bägge på samma, storlek beroende på typsnitt.
Mina textkunder lyssnarÖnskar att du var mer än hälften av mina textkunder isåfall
Tre barns mamman som gör sin första, ska ha barnens namn i Edwardian Script...Handskrivet är alltid att föredra. Datortypsnitt blir sällan bra, och framförallt är det fult.
Dom går oftast ändra, värre är det med medelålders män som vill skriva sitt favoritlag i engelska ligan på bröstet...Tre barns mamman som gör sin första, ska ha barnens namn i Edwardian Script...
Ja de flesta gör ju faktiskt det tillslutMina textkunder lyssnar
I Old English versalerDom går oftast ändra, värre är det med medelålders män som vill skriva sitt favoritlag i engelska ligan på bröstet...
Mycket bra! De växer till sig och kommer säkert låna dina klockor så småningomLite mysfika med mina tvillingsöner idag. Avslutar med att fixa till ”faden” på ena sonen
Klockintresse efter budget. Han gav sin Steinhart lite handledstid. 42mm på en 20cm+ handled.
Att barnen både delar klockintresset och kärleken till tatuering är både kul och lite frustrerande när man inte kan styra deras val av varken artist eller märke
Lady Fade är den du söker. Hon har många års erfarenhet och är skitduktig. Ta ett snack med @Hexagon innan så blir det braNågon som har koll på tatueringsborttagning? Kanske är att svära i kyrkan i denna tråd men ändå.
Handlar om ett svart motiv ca 15 år gammalt, på insidan av underarmen ca 5x3 cm.
Känns som en djunger av alternativ när man googlar och undrar om någon kan rekommendera (efter egen erfarenhet) någon bra i Stockholm.
Vilket resultat kan man rimligen förvänta sig? Tekniken och metoderna för detta lär väl ha utvecklats en del på senare år. Vad finns det för alternativ? Vill ju helst ej ha ett blankt pigmentlöst område kvar bara efter behandling.
Som @Moorflax redan tipsat om, Lady Fade, finns på Evil Eye Tattoo på Magnusladelåsgatan / söder (bakom bofilsbåge).Någon som har koll på tatueringsborttagning? Kanske är att svära i kyrkan i denna tråd men ändå.
Handlar om ett svart motiv ca 15 år gammalt, på insidan av underarmen ca 5x3 cm.
Känns som en djunger av alternativ när man googlar och undrar om någon kan rekommendera (efter egen erfarenhet) någon bra i Stockholm.
Vilket resultat kan man rimligen förvänta sig? Tekniken och metoderna för detta lär väl ha utvecklats en del på senare år. Vad finns det för alternativ? Vill ju helst ej ha ett blankt pigmentlöst område kvar bara efter behandling.
Oui!
Tänkte tatuera mig i januari/februari, någon som kan tipsa om en tatuerare som är duktig på text?
Malmö området, Gbg eller Stockholm då jag kommer att befinna mig ganska ofta i de städerna.
Är det oldschool du tänker?Om man ska göra ett stort jävla pandahuvud i klassisk stil, vem ska man besöka i Sthlm?
Ja eller om det är new school, typ nåt sånt härÄr det oldschool du tänker?