Tror inte det är superlång väntetid just nu? Kan ha hört fel.Rekommenderar också All Gold. Kalle är jävligt trevlig och kan hjälpa dig med de flesta stilar. Kan vara lång väntetid dock...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror inte det är superlång väntetid just nu? Kan ha hört fel.Rekommenderar också All Gold. Kalle är jävligt trevlig och kan hjälpa dig med de flesta stilar. Kan vara lång väntetid dock...
För en icke insatt, vad är "inte superlång väntetid", snackar man halvår?Tror inte det är superlång väntetid just nu? Kan ha hört fel.
Ett halvår är generellt rätt långt att vänta idag. Finns de som har längre såklart. Men väntetiderna har blivit kortare för de flesta.För en icke insatt, vad är "inte superlång väntetid", snackar man halvår?
Är det nedåtgående trend på tatueringar eller är det lokalt?Ett halvår är generellt rätt långt att vänta idag. Finns de som har längre såklart. Men väntetiderna har blivit kortare för de flesta.
Nej, men det är betydligt många fler som ska dela på kunderna idag än för 5-10årsedan.Är det nedåtgående trend på tatueringar eller är det lokalt?
Sen har dagens generation inte tålamod att vänta flera månader. Har haft folk som gått vidare då dom inte orkar vänta.Nej, men det är betydligt många fler som ska dela på kunderna idag än för 5-10årsedan.
Tycker att det är riktigt coolt. Kör hårt! Ser fram emot att se resultatetEfter att ha argumenterat med mig själv i massa år ang att gadda händerna (har förvisso text på utsidan av handen och ett finger) så har jag nu bestämt mig, fan jag har gaddningar över hela kroppen så vad spelar det för roll egentligen! Och sen tycker jag att det är jäkligt läckert tillsammans med en kul klocka
Nä nu blir det att ta tag i detta
Posta gärna bilder ni som gaddat händerna
Efter att ha argumenterat med mig själv i massa år ang att gadda händerna (har förvisso text på utsidan av handen och ett finger) så har jag nu bestämt mig, fan jag har gaddningar över hela kroppen så vad spelar det för roll egentligen! Och sen tycker jag att det är jäkligt läckert tillsammans med en kul klocka
Nä nu blir det att ta tag i detta
Posta gärna bilder ni som gaddat händerna
Nytt från igår, gjord hos Pastilliam på Nothing. Även dödskallen som skymtar är gjord av honom.
Sånt där gillar jag. När det är flera mindre tatueringar lite spretigt och nästan ogenomtänkt. Punk liksom.
Old school tub! Nice...Lade upp den här tidigare när den var nygjord. Den vart lite djupt gjord på sina ställen så det vart ärrigt. Men still nöjd för den är så badass.
Prodigy?!Vem kan name the band?
Gjord av en lärling för nog 15 år sen.
YesProdigy?!
Old school tub! Nice...
Ah, det är klart!Gammal X1 pendel som man växte upp med han hade gjort skisser på tuben men ville ha pendel då jag alltid bott längst pendeln.
Vet nog vilken du tänker på. Dst crew bombar en front i älvsjögrottan på den bilden va.Ah, det är klart!
Får mig att tänka på en gammal bild av P-O Sännås...
Stämmer...Vet nog vilken du tänker på. Dst crew bombar en front i älvsjögrottan på den bilden va.
Bägge på samma, storlek beroende på typsnitt.Barnens namn på bröstet(hjärtat), hur stort borde man gå?
Edit: ska man köra på ena bröstet eller över båda, ett namn på varje bröst?
Ser bra ut, är också lite sugen på ett par svalor eller så@Sistakvarten Jag har ett par svalor/sparvar på ena handen ihop med en lite blandad oldschool, trad, neo sleeve och en Kitzune (Japansk räv) som avslutar en Japansk sleeve på andra.
Jag ska inte säga att jag ångrar att jag kört på händerna, men jag hade lika gärna kunnat avstå och haft dom rena.
Jag funderade lite på att ha något mer kring men sen kan jag tycka det är ganska cleant med endast namn i snyggt typsnitt, tankar?Bägge på samma, storlek beroende på typsnitt.
Funkar vilket som. Oftast roligare med något mer, men kan också vara tvärtom på någon annan person. Kan inte svara på härifrån om just du passar med mer till eller inte.Jag funderade lite på att ha något mer kring men sen kan jag tycka det är ganska cleant med endast namn i snyggt typsnitt, tankar?
Får lita på den som kommer göra det , tack för input.Funkar vilket som. Oftast roligare med något mer, men kan också vara tvärtom på någon annan person. Kan inte svara på härifrån om just du passar med mer till eller inte.
Jag funderade lite på att ha något mer kring men sen kan jag tycka det är ganska cleant med endast namn i snyggt typsnitt, tankar?