sinner
Silver
VidrigtRätt obehaglig känsla det där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
VidrigtRätt obehaglig känsla det där.
Körde mitt väck hos uggli på en mässa. Värsta upplevelsen i livet. Men också roligasteTyckte själv att armbågen inte var så farligt, iaf jämfört med armvecket och nära armhålan.![]()
Körde mitt väck hos uggli på en mässa. Värsta upplevelsen i livet. Men också roligaste
Är det behagligt någonstans på kroppen?Rätt obehaglig känsla det där.
Verkligen inte, haha.Är det behagligt någonstans på kroppen?![]()
Jag tycker det gör ondare för varje gång.Är det behagligt någonstans på kroppen?![]()
Jag som satt och var lite sugen på att göra armbågarna...Rätt obehaglig känsla det där.
Hahaha...![]()
Sa jag med en gång i tiden..
Boka så kör vi!Jag som satt och var lite sugen på att göra armbågarna...
Först ett grishuvud med coola vingar lite längre ner på armenBoka så kör vi!
Armbågen var skönt jämfört med senorna vid handleden eller vid armhålanAldrig mera armbåge
![]()
Frej? Joel madberg? Jag kan hjälpa dig också om du vill och har kolla på mina saker.
Få se resultatet då!Semester i Rom körde en snabb på wisdomless. Schysst ställe och klockor på dom som arbetade!![]()
Jag går ju dit för smärtan!Har stora delar av kroppen tatuerad. Nu för tiden när jag passerat 40-strecket med råge så känner jag att jag inte behöver bevisa något mer, så kör med en salva jag importerar från Kina. Kör den ihop med en spray jag köper från Holland.
Tillsammans blir området helt smärtfritt och man kan sitta och snacka och njuta av stunden i stället för att plågas. Gör jobbet betydligt enklare för tatueraren med och påverkar inte heller resultat eller arbetet som vissa andra krämer gör (gör dvs inte huden svårtarbetat, svampig och mossig).
Till skillnad från dessa krämer man köper i Sverige och Europa (och som helt ärligt hjälper föga) så tar dessa två bort smärtan helt och hålet, det känns ungefär som en lokalbedövning från läkaren vid mindre operationer. Man känner att något händer på området men inte mer. Så fler och längre sittningar på tex hals, rygg och armveck och så vidare blir enkla.
Inte billigt direkt vid större tatueringar men för mig är det klart värt det nu för tiden. Vissa säger att smärtan är en del av upplevelsen, för mig kanske det var så i 20-års åldern, nu för tiden brur jag mig inte speciellt mycket om att vara tillräckligt macho för bläck på kroppen.
Jag går ju dit för smärtan!
Armbågen var ej skönt dockDå är mitt råd inte applicerbart på dig med andra ord. Själv slipper jag gärna den tunga smärtan på känsliga områden och längre sittningar.
Armbågen var ej skönt dock
Få se resultatet då!![]()
Samma här. Tycker det gör ondare och ondare för varje år ocksåHar stora delar av kroppen tatuerad. Nu för tiden när jag passerat 40-strecket med råge så känner jag att jag inte behöver bevisa något mer, så kör med en salva jag importerar från Kina. Kör den ihop med en spray jag köper från Holland.
Tillsammans blir området helt smärtfritt och man kan sitta och snacka och njuta av stunden i stället för att plågas. Gör jobbet betydligt enklare för tatueraren med och påverkar inte heller resultat eller arbetet som vissa andra krämer gör (gör dvs inte huden svårtarbetat, svampig och mossig).
Till skillnad från dessa krämer man köper i Sverige och Europa (och som helt ärligt hjälper föga) så tar dessa två bort smärtan helt och hålet, det känns ungefär som en lokalbedövning från läkaren vid mindre operationer. Man känner att något händer på området men inte mer. Så fler och längre sittningar på tex hals, rygg och armveck och så vidare blir enkla.
Inte billigt direkt vid större tatueringar men för mig är det klart värt det nu för tiden. Vissa säger att smärtan är en del av upplevelsen, för mig kanske det var så i 20-års åldern, nu för tiden brur jag mig inte speciellt mycket om att vara tillräckligt macho för bläck på kroppen.
Samma här. Tycker det gör ondare och ondare för varje år ocksåtipsa gärna om krämen. Ena revbenet har varit kvar länge nu.