• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tattoo aka never ending story...

Det tror jag faktiskt, har aldrig haft sånna sårskorpor innan, eftersom den appliceras på öppet sår så påverkar det säkert läkningen. Hade jag haft bild så skulle jättegärna ladda upp men tyvärr.. det var alltså extrema sårskorpor.

Har använt den 10+ gånger och aldrig haft några som helst problem. Även sålt den till andra som inte heller haft problem. Så det är troligen något som du inte tål i den, om det nu beror på den.

Ny för veckan!
14EB7569-71AD-47D1-9B60-C48C282A9451.jpeg

Det tror jag faktiskt, har aldrig haft sånna sårskorpor innan, eftersom den appliceras på öppet sår så påverkar det säkert läkningen. Hade jag haft bild så skulle jättegärna ladda upp men tyvärr.. det var alltså extrema sårskorpor.
Jag vet att jag vidrört ämnet tidigare och att det finns många som protesterar, men utöver att ha ett gott allmäntillstånd läker tatueringar och andra sår i huden absolut bäst vid kroppstemperatur. Det betyder att man inte ska ha den öppen och tvätta med kallt vatten osv redan dag 2 och framåt. Det bästa för läkningen är att försöka tvätta av så mycket lös färg och blod som möjligt dagen efter och sedan ha den inslagen ett par dagar. Det blir varmt och ser slemmigt ut under plasten, men huden läker bättre. Finns det undantag? Absolut. Men har man märkt att man får grova skorpor som sitter länge är det för att huden blivit störd i sitt arbete att läka och då är det kanon att försöka hålla kroppstemperatur över tatueringen.

Säljer av lite från en studio jag köpte upp. Har ett tiotal bedövningskrämer kvar till salu om någon är intresserad!
Kan vara bra om man ska göra jobbiga områden eller känner man bevisat nog och är trött på smärtan. Dessa går inte att köpa i Sverige.

Dessa är typen som faktiskt fungerar till 100% och heller inte påverkare vare sig jobb eller resultatet. D.v.s dem är avsedda för just bedövning inför en tatuering.
Jag har själv använt dem flera gånger och kunderna som köpt dem har alltid varit nöjda. Har många referenser!

Sändes via posten eller avhämtning vid köp av flera.
Sänd ett privat PM om ni vill veta mer. :)

tumblr_mu3qu2AbSE1qlwx41o1_1280.jpg

Säljer av lite från en studio jag köpte upp. Har ett tiotal bedövningskrämer kvar till salu om någon är intresserad!
Kan vara bra om man ska göra jobbiga områden eller känner man bevisat nog och är trött på smärtan. Dessa går inte att köpa i Sverige.

Dessa är typen som faktiskt fungerar till 100% och heller inte påverkare vare sig jobb eller resultatet. D.v.s dem är avsedda för just bedövning inför en tatuering.
Jag har själv använt dem flera gånger och kunderna som köpt dem har alltid varit nöjda. Har många referenser!

Sändes via posten eller avhämtning vid köp av flera.
Sänd ett privat PM om ni vill veta mer. :)

tumblr_mu3qu2AbSE1qlwx41o1_1280.jpg
Det här har du redan skrivit, och det är ingen försäljningstråd.

Har efter lång tids fundering fått tummen ur och bokat en tid, blir realistiskt på bröstet(vänstra eller högra sidan)... nu till min fråga, är detta ett jobbig/ömt område?

Har efter lång tids fundering fått tummen ur och bokat en tid, blir realistiskt på bröstet(vänstra eller högra sidan)... nu till min fråga, är detta ett jobbig/ömt område?

Kan inte svara för alla andra, men jag har stora delar av kroppen tatuerad. Och bröstet var värst för mig. Jag räknade inte med att det skulle göra så ont då det ändå är en muskulös del. Men kanske mycket nerver där.

Jag har hela bröstet tatuerat och även sidan av magen mer mot revbenen på höger sida. Bröstet tyckte jag inte alls var så farligt medans magen var horribel. Enda jobbiga med bröstet var solarplexus.

Kan inte svara för alla andra, men jag har stora delar av kroppen tatuerad. Och bröstet var värst för mig. Jag räknade inte med att det skulle göra så ont då det ändå är en muskulös del. Men kanske mycket nerver där.

Jag har hela bröstet tatuerat och även sidan av magen mer mot revbenen på höger sida. Bröstet tyckte jag inte alls var så farligt medans magen var horribel. Enda jobbiga med bröstet var solarplexus.
Vi kan nog utgå ifrån att alla är olika :)

Tack för feedback, tänkte om området skulle vara extremt likt revbenen som man hört ska vara jobbiga.

@Moorflax jag hade tänkt något i stil med min avatar i svart/vitt, får se vad tatueraren kommer fram till.
Ska tillägga att detta kommer bli min första och är aningen nervös om detta kanske är ett lite för stort motiv för den första, nu menar jag inte att själva tatueringen är för stor utan om jag kommer palla/klara av att sitta hela om det nu gör ont som fan... :nailbiting:

Tillbaka
Topp