• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tattoo aka never ending story...

SSL

Audemars
Ja det var ju inte gratis precis. Får man bort dom helt?

Ja, men det är olika för varje tatuering hur många gånger man måste sitta. I mitt fall så har jag ärr då tatueraren gick för djupt. Så ärr kommer synas om jag väljer att ta bort dom helt. Kan köra en update hur det går. Börjar i slutet av oktober. Kommer ta lång tid. Minst 4-6v mellan gångerna.
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
ska köra en sittning på 2-3 timmar på torsdag men har ingen aning om vad jag ska göra??
Kom med tips och tankar. Vad skulle du göra om du hade några timmar över hos tatueraren? Gör inget om det är galet, tokigt, snyggt eller bara konstigt.
Ni känner ju inte mig men det gör ju det hela mycket roligare ;)
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Täck ryggen med Defenders of the faith !
image.jpg
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Jo han släpper ju tider ibland och då gäller det att vara med. Men denna gång har jag lite dålig koll vad jag vill ha. Det brukar bli bra ändå... :)
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Pratade med min tatuerare som sa att han gjort typ 50 fickur.
- Varför får jag aldrig göra ett armbandsur?
Så det får väl bli ett sådant nästa gång.
 

Skolläraren

Panerai
Då är du inte biologilärare då iaf ;)
Vad har du tidigare?

Verkligen inte.
Chest piece med motiv från den Poetiska Eddan. Därför blir det något platt och endast svart/rött på resten av framsida torso.
Full sleeves. Old school vänsterarmen och gråskala med röda accenter på högerarmen.
Höger smalben, knä och framsida lår har jag fler old school motiv.
 
  • Like
Reactions: SSL
Topp