Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svart panter med lite rött i munnen och lite rinnade blod där den klöser. Fin fint.
Aha inte 3d alls. Ja då vet jag inte. Ett certifikat på en gammal klocka med röd stämpelBlir ändå för tredimensionell. Det ska se ut som ett ifyllt stenciltryck, helst.
Sambon har fått i uppdrag att rita upp något åt mig, så att det är klart. Hon är en av mina tatuerare, så det blir garanterat bra.
Edit: Riktig tatuerare med firma, ingen hemmapulare.
Jag medGillar oldschool!
nu blir man ju nyfiken. Gör gärna lite reklam för henneBlir ändå för tredimensionell. Det ska se ut som ett ifyllt stenciltryck, helst.
Sambon har fått i uppdrag att rita upp något åt mig, så att det är klart. Hon är en av mina tatuerare, så det blir garanterat bra.
Edit: Riktig tatuerare med firma, ingen hemmapulare.
Hade visst fler i telefonen än jag trodde. Är väl bara av dom senare.Gillar oldschool!
Snyggt! Vem är det som ristat?Har mer eller mindre kladdat på hela ena armen. Här är senaste tillskottet när den var pinfärsk, dryga halvåret sen. Tycker det gör så fruktansvärt ont varenda jävla gång så nu räcker det för ett (bra) tag framöver.
Vem är det mer än Filip Som har kört?Hade visst fler i telefonen än jag trodde. Är väl bara av dom senare.
Det där handen känner man ju igen väldigt väl!Får väl bjucka på en glimt av min arm som är en skön röra av svart o cover-ups haha
Jasså?? Få jag träffat som brukar komma ihåg mina tattos på händernaDet där handen känner man ju igen väldigt väl!
Äh, känner igen endel du har eftersom jag var på plats när det hände.Jasså?? Få jag träffat som brukar komma ihåg mina tattos på händerna
Haha ja som har en panter på handen! Fick den av en gäst tatuerare på Eaststreet för en massa år senPanter som klöser. Oldschool på riktigt
Så jävla feta gaddar! Känns ruggigt old-school! Älskar pantern på handenSvettig, hårig bringa fylld med bläck..
Diverse tatuerare har fått "öva" lite på bröstet
Thanxx!!Så jävla feta gaddar! Känns ruggigt old-school! Älskar pantern på handen
What? Var du med på Easstreet nör Juan körde pantern?? Va ju typ 5 år sen väl?Äh, känner igen endel du har eftersom jag var på plats när det hände.
Har mer eller mindre kladdat på hela ena armen. Här är senaste tillskottet när den var pinfärsk, dryga halvåret sen. Tycker det gör så fruktansvärt ont varenda jävla gång så nu räcker det för ett (bra) tag framöver.
Chad Koeplinger. Han har gjort bröstet, magen och låret. Filip har gjort kniven.Vem är det mer än Filip Som har kört?
Misstänkte att det var chad! Kul!Chad Koeplinger. Han har gjort bröstet, magen och låret. Filip har gjort kniven.
Nej jag var med när tuppen gjordes. Och typ halsen, och låret! tror jag, om jag minns rätt!What? Var du med på Easstreet nör Juan körde pantern?? Va ju typ 5 år sen väl?
Välkommen till KS och en värld full av klockor önskar jag dejNej jag var med när tuppen gjordes. Och typ halsen, och låret! tror jag, om jag minns rätt!
Har du nått från honom också?Misstänkte att det var chad! Kul!
Nej jag har faktiskt inte det. Men jag är i branschen.Har du nått från honom också?
Ah okej. Du är tatuerare eller?Nej jag har faktiskt inte det. Men jag är i branschen.
Antar att du kopplade vem jag var. Tack hörru. Hållt på ett tag, men mest smygläst här och aldrig postat, hehe!Har du nått från honom också?